וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר להיפרד גם בטוב": עוז זהבי ושירה גבריאלוב מדברים על הדואט החדש שלהם

26.6.2023 / 11:55

שירה גבריאלוב ועוז זהבי הוציאו דואט על משבר ביחסים, "מי אתה", מתוך EP שתוציא הזמרת ביולי. בשיחה עם איריס קול ב-FM103 אמר זהבי: "אנשים משתנים במהלך זוגיות, יש רגע שזה לא עובד וחבל לסחוב". גבריאלוב: "בחתונה החתן והכלה לא מזהים אחד את השנייה"

עוז זהבי ושירה גבריאלוב. אלכסה ספיר יאלוב ושני בר חיים,
עוז זהבי ושירה גבריאלוב/אלכסה ספיר יאלוב ושני בר חיים

הזמרת והיוצרת שירה גבריאלוב הוציאה סינגל חדש, "מי אתה" שמו, בו היא משתפת פעולה עם השחקן עוז זהבי, שחגג שלשום יומולדת 40. את הדואט כתבו והלחינו יחד עם אופיר יוגב שגם הפיק מוזיקלית, ובקליפ לשיר מגיח להופעת קמאו אביה של שירה, המוזיקאי הענק מיקי גבריאלוב. השיר נכלל באלבום EP ראשון שלה מאז ששבה מארצות הברית, "#רקאומרת" שמו, שייצא בחודש הבא ויושק בהופעה ב-15 באוגוסט במועדון גריי תל אביב.

בשיחה עם איריס קול ב-FM103 סיפרו השניים על עבודתם המשותפת. על הדרך בה התחברו אמרה גבריאלוב: "עוז השמיע שיר שלי ושל אסף שנהב, שנקרא 'בואי לא נריב על שטויות', בתוכנית שהוא התארח בה. הייתי חייבת להודות, ולנצל את ההזדמנות ולקבוע". זהבי הוסיף: "ואז זה פשוט קרה, צ'יק צ'ק צ'וק, היה לנו כיף ונהיה שיר".

על ההחלטה לכתוב על עומק משבר ביחסים אמרה גבריאלוב: "נראה לי שזה היה אורגני מהשיחות שלנו על יחסים, על עבר, עתיד והווה. על כל מיני התנהלויות כלליות של זוגיות". זהבי אמר: "בגלל שאני אוהב לדבר על רגשות, לי ולשירה היה חיבור מאוד טוב ופתוח. היא באה עם היציאה של המילים הראשונות - 'מי אתה', וזה שלח את שנינו למקום של אנשים שמשתנים במהלך הזוגיות. בשיר שלנו זה על הרגעים הקשים האלה, על הרגע שזה לא עובד וחבל לסחוב. המקום הזה של להיפרד ואפשר לעשות את זה בטוב".

"הקונספט של השיר היה שבאים להתחתן אבל לא מתחתנים, ובמקום שיהיה לזה סוף עגום של בריחה מהמציאות הם מבינים משהו הרבה יותר עמוק מזה", הוסיף זהבי, "הם לא רוצים לצעוד בדרך ידועה מראש, רוצים להכיר אחד את השנייה, גם אם זה אומר שהם יכירו מחוץ לחתונה". גבריאלוב אמרה: "אני התחתנתי לא מזמן, ובחתונה הרבה פעמים אתה הולך ופתאום אתה גם נראה אחרת. אתה לבוש אחרת, אתה מאופר אחרת, אתה מרגיש אחרת, סביבך אנשים, אתה לא יודע עכשיו איך בא לך לקבל את כל הסיפור הזה. אולי אתה לא בן אדם שאוהב שהעיניים עליו, כמו בן זוגי נגיד שלא אוהב יותר מדי עיניים, וגם המפגש הזה. אני חושבת שבגלל זה לקחנו את הנושא של הקליפ, הפגישה הזאת, רגע, מי אתה? מי את? אני לא מזהה אותך, בלבוש, במראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully