וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי ברלין, המתמודד עם מצב רפואי מורכב, קיבל פרס למפעל חיים מאמ"י

26.6.2023 / 13:25

הזמר ומנחה ערבי השירה הציבור גבי ברלין (80), המתמודד עם מצב בריאותי מורכב, קיבל אמש פרס מיוחד על מפעל חיים מאמ"י. הפרס הוענק לו בערב של משה להב, שבמפתיע עצר את המופע שלו והזמין את ברלין לשיר איתו. למרות הקושי ברלין שר בהתרגשות והקהל הריע לו ממושכות

גבי ברלין מקבל פרס מיוחד מטעם אמ"י בהיכל התרבות פתח תקווה, בערב של משה להב - הטיש הגדול, 26 ביוני 2023/צילום ובימוי: ריקי אריכא, באדיבות אמ"י

הזמר ומנחה ערבי השירה הציבור גבי ברלין קיבל אמש (ראשון) פרס מיוחד על מפעל חיים מטעם אמ"י (איגוד אמני ישראל) בהיכל התרבות בפתח תקווה. ברלין בן ה-80 מתמודד עם מצב בריאותי מורכב, כך נמסר מאמ"י. צפו למעלה באירוע המרגש.

הפרס הוענק לברלין במפתיע במהלך הערב השנתי של משה להב (הטיש הגדול), במסגרת פרויקט "שירים שמלווים את חיי", בו אירח להב את המפיק איתן גפני לרגל יום הולדתו השמונים. במהלך הערב עצר להב את המופע, ירד מהבמה, ניגש לגבי ברלין שישב בשורה הראשונה והזמין אותו לשיר יחד איתו את השיר "אט זורם הנחל". ברלין התרגש עד דמעות מהמחווה ועל אף הקושי הפיזי שר ממקום מושבו בקהל, בקול סדוק וביחד עם הקהל, שעמד על רגליו והריע לו ממושכות.

לאחר מכן הוענק לברלין פרס אמ"י למפעל חיים שנמסר לו מאיגוד אמני ישראל, אשכולות ועיריית פתח תקווה. יו"ר אמ"י, יונה אליאן קשת, מסרה: "אמש נוכחנו עד כמה חשוב להראות את ההערכה, ההוקרה והאהבה שלנו לאמנים שלקחו חלק כל כך חשוב בעיצוב התרבות הישראלית, עוד בחייהם. אין ראוי מגבי לקבל את הפרס הזה".

גבי ברלין מקבל פרס מיוחד מטעם אמ"י בהיכל התרבות פתח תקווה, בערב של משה להב - הטיש הגדול. לצדו יושבת אשתו דינה. 26 ביוני 2023. באדיבות אמ"י,
גבי ברלין מקבל פרס מיוחד מטעם אמ"י בהיכל התרבות פתח תקווה. לצדו יושבת אשתו דינה/באדיבות אמ"י

ברלין החל את דרכו בלהקת גייסות השריון בשנות ה-60 והיה חבר בלהקות טיילת ושבעת המינים. בשנת 1968 הוציא את אלבום הסולו הראשון, ממנו הצליח "שיר לאלמונית". בנוסף, השתתף בפסטיבל שירי הילדים הראשון בשנת 1970, וכן במחזמר "דודו השמן". אולם, הוא התקשה לפרוץ ופנה להוראת ביולוגיה בתיכון עירוני י"א בתל אביב.

ברלין שב לתודעה בסוף שנות ה-80 כמנחה אירועי שירה בציבור וכזמר קסטות שהוכנו במיוחד לאירועים מסוג זה. הוא זכה להצלחה רבה ונחשב לאחת הדמויות המוכרות והמזוהות ביותר עם התחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully