וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרי "החמישייה המפורסמת" יעובדו לסדרה חדשה - עם במאי מפתיע

הבמאי הדני ניקולס וינדינג רפן ("דרייב") מעבד את סדרת הספרים האהובה של איניד בלייטון עבור הרשתות BBC וZDF. זו הפעם הרביעית שהספרים מעובדים לטלוויזיה, כששתיים מהסדרות הקודמות שודרו בעבר בישראל

איניד בלייטון. Evening Standard, GettyImages
החמישייה חוזרת למסך. איניד בלייטון/GettyImages, Evening Standard

הרשתות BBC וZDF ישדרו סדרת טלוויזיה על פי סדרת ספרי "החמישייה המפורסמת" של איניד בלייטון, בבימויו של ניקולס וינדינג רפן הדני ("דרייב"). הסדרה צפויה לכלול שלושה פרקים של 90 דקות כל אחד, וההפקה כבר החלה בצילומים לקראתה בדרום מערב בריטניה.

סדרת "החמישייה המפורסמת" כוללת 21 ספרים שהתפרסמו לאורך 21 שנה, בין השנים 1963-1942. במסגרתה ארבעה חברים - ג'וליאן, דיק, ג'ורג'יאנה ואן - וכלבם הנאמן טימי, פותרים תעלומות שונות. לקוראים בישראל היא מוכרת בתרגומו של אבנר כרמלי, שם העט של הסופר שרגא גפני. בעשור האחרון פורסמו חלקם בתרגום מחודש של דנה אלעזר הלוי.

סדרת הספרים זכתה למספר עיבודים למסך, ביניהם כמה וכמה סרטים, ושלוש סדרות טלוויזיה - אחת מהן באנימציה. שתי הסדרות הראשונות, שהופקו בשנות ה-70 וה-90 בהתאמה, שודרו גם בישראל - הראשונה בחינוכית והשנייה בערוץ הילדים.

"כל חיי נלחמתי במרץ כדי להישאר ילד תאב הרפתקאות. על ידי עיבוד מחודש של 'החמישייה המפורסמת, אני שומר על התחושה הזאת כשאני מעיר את הסיפורים האיקוניים האלה לחיים לקהל חדש ומתקדם, ומחדיר את הקסם ורוח הילדות שלהם לדור הנוכחי ולדורות הבאים", אמר וינדינג רפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully