וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש אחרי התהפכות הסירה באיטליה - בישראל כבר עובדים על הסדרה

27.6.2023 / 0:01

שבועות ספורים אחרי האסון שבו נהרגו ארבעה אנשים, בהם גמלאי של המוסד ושני קציני ביון איטלקים, אתר וראייטי מדווח על תחילת העבודה על הסדרה "מג'ורה" - הנקראת על שם האגם שבו התרחשה התאונה - ותשודר בעתיד ביס

בוידאו: ארבעה הרוגים בהתהפכות סירת תיירים באגם מג'ורה באיטליה/רויטרס

כחודש לאחר אסון התהפכות הסירה באיטליה, שבה נהרגו איש מוסד ישראלי, שני קציני ביון איטלקיים ואישה רוסייה, אתר וראייטי מפרסם כי חברת יס מפתחת סדרה עלילתית בהשראת בהשראת האירועים.

הסדרה צפויה להיקרא "מג'ורה", כשם האגם שבו התהפכה הסירה, הממוקם בצד הדרומי של הרי האלפים ונחלק בין איטליה ושווייץ. לפי הדיווח, מי שיכתבו את הסדרה הם יזהר הר לב, שכבר יצר כמה סדרות העוסקות בעולם המודיעין כמו "המדרשה" ו"תא גורדין", ואסתר נמדר תמאם ("מלכת היופי של ירושלים", "פמת"א"). יהיו לה שמונה פרקים ותקציבה כשני מיליון דולר לפרק, עם צוות שכולל שחקנים ישראלים ואירופים. בהפקה אומרים כי אם היא תצליח היא עשויה ליהפך לסדרת אנתולוגיה, שתעסוק בתאונות נוספות.

על הסירה שהתהפכה היו 23 בני אדם, ולפי דיווחים זרים כמעט כולם היו אנשי ביון בהווה או בעבר מישראל ומאיטליה. ישראל אישרה כי הההרוג הישראלי, שעל פי הדיווחים שמו ארז שמעוני, כבן 50, הוא גמלאי של המוסד. שני ההרוגים האיטלקים היו אנשי מודיעין, קלאודיו אלונזי, בן 62, וטיציאנה ברנובי, בת 53. בנוסף, נהרגה אזרחית רוסיה בשם אניה בוז'קובה, בת ה-50 ובת זוגו של קברניט הספינה.

לפי ה"קוריירה דלה סרה", אנשי הביון הגיעו לפגישות סודיות במחוז לומברדיה, במהלכן החליפו מידע ומסמכים מסווגים. בשל התארכות הפגישות, החמיצו הישראלים את הטיסה, והחליטו להאריך את השהות שלהם ולבלות באזור בסוף השבוע. אולם, מזג אוויר סוער הביא להתהפכות היאכטה ולאסון הכבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully