וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג ענק: גל גדות תקבל כוכב משלה בשדרת הכוכבים של הוליווד

26.6.2023 / 22:09

גדות, דוגמנית, שחקנית ומפיקה, זכתה לתהילת עולם כשנבחרה לגלם את תפקיד "וונדר וומן" בכמה סרטים, ושיחקה בעוד שלל להיטים הוליוודים. מלבדה, הוכרזו עוד 30 בני אדם שיזכו לכבוד הנחשק לאורך 2024. גל גדות מסרה: "זה פשוט לא ייאמן. אני כל כך אסירת תודה"

ניל ועמית סלונים מראיינים את גל גדות/נשיונל ג'אוגרפיק

השחקנית גל גדות תקבל כוכב על שמה בשדרת הכוכבים של הוליווד ובכך תהפוך לישראלית הראשונה שזוכה לכבוד. גדות, דוגמנית, שחקנית ומפיקה, זכתה לתהילה עולמית כשלוהקה לתפקיד "וונדר וומן" בכמה סרטים ביקום הקולנועי של די.סי. בנוסף, שיחקה בכמה סרטי "מהיר ועצבני" ובלהיט של נטפליקס "הודעה אדומה".

מלבדה, הוכרזו עוד 30 בני אדם שיזכו לכבוד הנחשק לאורך שנת 2024, בהם מישל יאו, כריס פיין, דף לפארד, גוון סטפאני, ד"ר דרה, אוטיס רדינג, צ'אדוויק בוזמן וקרי וושינגטון.

גל גדות הנרגשת פרסמה סרטון באינסטגרם בו הגיבה: "בעלי צלצל אליי ואמר לי שהתקשורת הישראלית צלצלה לברך אותי לרגל הכוכב על שמי בהוליווד. אמרתי לו שאין לי מושג על מה מדובר. צלצלתי ליחצ"נית שלי ואז הסתבר לי שאני מקבלת כוכב בהוליווד. זה פשוט לא ייאמן. אני כל כך אסירת תודה על כך שבחרו אותי. זה נותן לי עוד דלק להמשיך לעשות את מה שאני כל כך אוהבת לעשות. תודה תודה תודה".

לפני כשבוע סיפרה גדות בריאיון כי ביטול "וונדר וומן 3" רק חיזק אותה. "העובדה שאני לא צריכה לשבת בשקט בבית ורק לחכות להצעה הבאה היא משהו שגורם לי להרגיש מועצמת", אמרה השחקנית הישראלית לאתר "טוטאל פילם".

"אני נהנית לעשות את זה - זה מחזיק אותי בחיים. אני לא הולכת לעשות רק את הפרויקטים שלי, אני עדיין מתכוונת לעבוד כשחקנית להשכרה. אבל העובדה שאני יכול להמשיך ולספר את הסיפורים שאני מתלהבת מהם - מרעיונות שהגיתי או כאלה שנראים לי מרתקים והגיעו מאנשים שרוצים לשתף איתנו פעולה - זה דבר מדהים".

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully