וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים נפגעים במשמרת שלך": גיא הוכמן יוצא למתקפה על מירי רגב

27.6.2023 / 14:36

שבועיים אחרי שאמו נפצעה בתל אביב מפגיעה של קורקינט ואושפזה בטיפול נמרץ, תקף היום הקומיקאי את שרת התחבורה וקרא לה להעביר תקנות בנוגע לאופניים החשמליים ולקורקינטים: "כל יום שעובר בלי שהיא מעבירה תקנות בנוגע לכלים החשמליים, זה סכנה לציבור"

שבועיים אחרי שאמו נפצעה בתל אביב מפגיעה של קורקינט ואושפזה בטיפול נמרץ, תקף היום (שלישי) הקומיקאי וכוכב הרשת גיא הוכמן את שרת התחבורה מירי רגב וקרא לה להעביר תקנות בנוגע לאופניים החשמליים ולקורקינטים.

"איפה מירי רגב אה?", כתב הוכמן בטוויטר. "כשאתה בתחתית, שאמא שלך חוזרת לטיפול נמרץ בגלל עבריין מדרכה על קורקינט, אתה מחפש את מי להאשים. וכל מי שהפניתי אצבע לכיוונו, כולל עיריית ת"א והמשטרה, הצביע על מקום אחד - משרד התחבורה, שבראשו עומדת שרה שכל יום שעובר והיא לא מעבירה תקנות בנוגע לכלים החשמליים שבמצב הנוכחי הם כנראה פתרון תחבורתי כמעט הכרחי, זה סכנה לציבור. מה צריך? שיפור תשתיות, הגדלת קנסות ואכיפה, תיאוריה וטסט, וכמובן - רישום וזיהוי של הרוכב על הכלי. בדיוק כמו אופנוע. אני כמעט שבועיים נמצא עם אמא בטיפול נמרץ בנוריוכירורגית באיכילוב ורוכבי הקורקינטים ושאר שליחי וולט ממלאים פה את המחלקות, כי כשאין דין ואין דיין הכלי החשמלי הופך לאקדח ברקה וסיכון לזולת. וכבר מזמן מדובר בתופעה כלל ארצית. החופש הגדול רק התחיל וכל יום שאנחנו קוראים על נער שנפגע בתאונה או הולך רגל שנפצע או חלילה נהרג, זה במשמרת של שרת התחבורה. ר-גו-לצ-יה. עכשיו".

בתגובה לגולשים בטוויטר הוסיף הוכמן והבהיר: "חשוב לציין שגם קודמתה בתפקיד, מרב מיכאלי, לא קידמה שום תקנות משנות מציאות בנושא. אז תניחו את הפוליטיקה בצד".

גיא הוכמן. טוויטר, צילום מסך
גיא הוכמן/צילום מסך, טוויטר

בין שלל התגובות שקיבל הוכמן, רובן תגובות תמיכה ועידוד, בלטה גם תגובתו של השחקן ומשתתף "המירוץ למיליון" לשעבר אוריאל יקותיאל שכתב: "אין יותר דוחה מאלה שנזכרים להתעורר רק כשזה מגיע אליהם. האפס הראשי גיא הוכמן. אולי הם לא היית מקדיש את כל המרץ, האנרגיה והפרסום שלך כדי לתמוך בממשלת האימים הזו, שפוגעת לכולם בכל היבט בחיים - הייתה לך זכות להתלונן. צחקת וצחקת כשאחרים זעקו מדם ליבם עד שזה הגיע גם אליך. צבוע, אפס, תסבול, אולי ככה תלמד משהו".

הקומיקאית טליה ברטפלד שיתפה את הסטורי של יקותיאל והוסיפה: "לא אשכח איך בהפגנה הראשונה שארגנתי השנה הוא היה הראשון להגיע, לעשות עלינו צחוקים ולזרוק לנו הערות דוחות ולחפש פרובוקציות בכוח, עד שתפסתי אנשים אחד אחד והרחקתי אותם ממנו תוך כדי שהוא נקרע מצחוק ודוחף לנו מצלמה בפנים".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא הוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully