וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנעדר במשך חודשים: שרידי גופתו של השחקן ג'וליאן סנדס נמצאו בקליפורניה

28.6.2023 / 0:42

שרידי הגופה שנמצאו שלשום בהרי סן גבריאל על ידי מטיילים, זוהו כשייכות לשחקן הבריטי בן ה-65, כוכב הסדרה "24" והסרט "אושן 13", שנודע כמטפס הרים חובב. בכך מגיעים לסיומם החיפושים אחר סנדס, שנעדר במשך 5 חודשים לאחר שיצא לטיול ברכס ההרים הסמוך ללוס אנג'לס

השחקן ג'וליאן סנדס, 2020. Amy Sussman/Getty Images for BAFTA LA, GettyImages
אחרי חמישה חודשי היעדרות, זוהתה גופתו של השחקן ג'וליאן סנדס/GettyImages, Amy Sussman/Getty Images for BAFTA LA

שרידי הגופה שנמצאו שלשום בהרי סן גבריאל בקליפורניה על ידי מטיילים באזור שייכות לשחקן הבריטי בן ה-65, ג'וליאן סנדס, כך אישרו היום (שלישי) הרשויות במדינה. זאת, חמישה חודשים לאחר שדווח על היעדרותו של השחקן שיצא לטייל לבדו באזור. סנדס התגורר בלוס אנג'לס בעשור שקדם למותו, והיה אב לשלושה. הוא כוכב הסרט המצליח "זכרונות אהבה מפירנצה" ושיחק גם בסרטים כמו "פנטום האופרה" ו"אושן 13", ובסדרות כמו "24", "דקסטר" ו"מדיצ'י".

שרידיו של סנדס, שהיה מטפס הרים, נמצאו ביום שבת, לאחר שבינואר נעלמו עקבותיו כשטייל בהר בולדי השייך לרכס הרי סן גבריאל, וחיפוש אחריו נפתח לאחר חמישה ימי היעדרות. סופת שלגים מנעה מהכוחות החילוץ לחפש ברגל אחריו - והחיפוש התקיים באמצעות רחפנים, עד שגם הוא הופסק. הר בולדי ממוקם במרחק של כ-40 קילומטרים מלוס אנג'לס, ומצאו בו את מותם שני בני אדם נוספים באותו פרק זמן.

בסך הכל, יותר משמונים מתנדבי חיפוש והצלה, שוטרים ואנשי צוות השתתפו במאמצי החיפוש, שנתמכו על ידי שני מסוקים וצוותי רחפנים. המתנדבים בדקו "אזורים מרוחקים ברחבי הר בולדי וביצעו מאמצי חיפוש והערכת אוויר", על פי גורמים רשמיים.

אך לבסוף, דווקא אזרחים שטיילו באזור במהלך סוף השבוע, הם אלו שמצאו את שרידי הגופה שמאוחר יותר זוהתה כשייכת לסנדס. "המטיילים יצרו קשר עם תחנת השריף של פונטנה לאחר שגילו שרידי אדם בשממת הר בולדי", מסר מחלקת השריף של מחוז סן ברנרדינו בהודעה לעיתונות. השרידים הועברו לבדיקות זיהוי במעבדה - וכשלושה ימים לאחר מכן, נקבע כי אכן מדובר בגופתו של סנדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully