וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק ברמן בריאיון ראשון אחרי הסערה: "ניסיתי לומר משהו פילוסופי שהתפספס"

28.6.2023 / 8:35

המוזיקאי התראיין לראשונה אחרי הסערה שעוררו דבריו לפיהם "חסרה רכות בתנועת מי-טו": "דיברתי על נושא שאני לא מספיק בקיא בו". האזינו לריאיון לאיריס קול ב-103fm

לפני כשבועיים וחצי התעוררה סערה בעקבות דבריו של המוזיקאי אריק ברמן בתכנית "סוכן תרבות" בכאן 11, לפיהם חסר לו רוך בתנועת מי-טו. בעקבות הדברים, ברמן הותקף ברשתות החברתיות ובסופו של דבר הוא אף התנצל. אתמול הוא התראיין לראשונה מאז הסערה ואמר לאיריס קול ב-103fm כי עשה טעות כשאמר את הדברים.

"השיחה עם קובי מידן מאוד נעימה, דיברתי על נושא שאני לא מספיק בקיא בו. לא העליתי על דעתי שמישהו ייפגע מדברים שאגיד, או שישתמע באיזשהו אופן שאני מזלזל במישהי שהוטרדה, הותקפה, נאנסה, בחיים לא הייתי מעלה את זה על דל שפתיי", הבהיר ברמן. "אני אדם מאוד עדין, ניסיתי לומר משהו יותר פילוסופי שפשוט התפספס. זה פשוט מיותר, לוקח על זה אחריות ומתנצל. אני לומד מזה המון".

לפני כשבועיים וחצי התראיין כאמור ברמן לקובי מידן ואמר: "אני לא מבין עד הסוף את תנועת 'מי-טו'. זה קשור לזה שאני גבר אז אני אף פעם לא סבלתי מקיפוח כלשהו, אז אני לא מבין את זה עד הסוף. מהצד, כגבר, תמיד משהו שם מרגיש לא מדויק. המשב שאני מקבל בתנועה הזאת, קשור למשהו מאוד גברי, לוחמני. אני חושב שמה שלי חסר בתנועה הזאת זה נשיות או נקביות. אנרגיה נקבית, משהו רך, משהו מכיל, משהו מחבק".

בעקבות הדברים התעוררה כאמור סערה ברשתות החברתיות. מגישת חדשות 13 תמר איש שלום, לדוגמא, כתבה בטוויטר: "חברות, אם אפשר לבקש שבפעם הבאה שתבקשו מגבר לא להטריד אתכן מינית תעשו את זה קצת יותר מכיל, רך, עדין, נשי".

על רקע הסערה התנצל אריק ברמן: "היי כולם, בסופ"ש פורסם קטע קצר מראיון ארוך, בו לא התנסחתי כראוי. אני באמת מתנצל מעומק הלב. הכוונות שלי היו אחרות מהצורה בה השתמעו ומדובר באופן חד משמעי בבחירת מילים שגויה. הנושא של תנועת MeToo הוא נושא חשוב ומורכב, ואני מבין כמה כואב לשמוע שמדברים עליו בצורה שגויה כמו זו שנאמרה. לרגע לא התכוונתי להקטין או לזלזל בתנועת MeToo ובשינוי שחוללה ועודנה מחוללת. מצטער אם יש מי שנפגעו מדבריי".

  • עוד באותו נושא:
  • אריק ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully