וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריסי, קריסטלים ופסטיבל צ'ינה פורטה: 7 המלצות לתחילת יולי

29.6.2023 / 0:00

המוזיקאי האגדי מוריסי יופיע פעמיים בישראל, ההרכב החדש "קריסטלים" ישיק את אלבום הבכורה שלו - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

מוריסי

אחד המוזיקאים הגדולים בעולם והאהובים ביותר על הקהל הישראלי מגיע לשתי הופעות, חלק מסיבוב הופעות בינלאומי שבו נמצא המוזיקאי האגדי. לא לפספס.

מתי? 2,4 ביולי

איפה? אמפי שוני (2.7) וביתן 1 אקספו תל אביב (4 ביולי)

קריסטלים

עומר ג'ו נוה ומיכאל מושונוב הכירו בתיכון. באחרונה הם הקימו את "קריסטלים", דואו מוכשר שהוציא באחרונה אלבום נהדר. במוצאי שבת הם ישיקו את אלבום הבכורה ויארחו את רמי פורטיס האגדי.

מתי? 1 ביולי

איפה? אוזןבר

AH אַה ו-forever לנצח

במסגרת התכנית "נקודת קצה" - תכנית רהרזידנס לפיתוח של יוצרים מהדור החדש בשת"פ בין תיאטרון נוצר וקבוצת התיאטרון סמרטוט - מועלות שתי הצגות: "AH אַה" (פנטזיה בימתית על תמונה משפחתית בעולם פוסט אנושי) ו-"forever לנצח" (קומדיית ניינטיז פופ על חברות, זהות ואובדן הכרה).

מתי? 4 ביולי, 19:00, 21:00 (AH אה); 6 ביולי ו-8 ביולי ("forever לנצח")

איפה? תיאטרון הבית (אה), מרכז תרבות מנדל התקומה 1 יפו ("forever לנצח")

פסטיבל צ'ינה פורטה

פסטיבל סרטי הסטודנטים של המחלקה לקולנוע בפקולטה לאמנויות של "המדרשה" במכללת בית ברל חוזר זו הפעם ה-14. לצד שלל סרטים תיעודיים ועלילתיים של הסטודנטים שלומדים במוסד, הוא צפוי לכלול גם מחווה מיוחדת לזכרו של התסריטאי והמרצה יואל קמינסקי, והקרנה של סרטים שנוצרו במסגרת סדנת בימוי ייחודית לכבדי ראייה שהעביר הבמאי וראש המחלקה לקולנוע ברק היימן.

מתי? 4 ביולי

איפה? סינמטק תל אביב

ברק הימן. צילום מסך, צילום מסך
ברק הימן/צילום מסך, צילום מסך

"אמנות בתנועה"

שני תחומי אמנות - עולם ההדפס ועולם המחול - משלבים ידיים ורגליים באירוע מיוחד שיערך במסגרת פסטיבל יולי-ארט, בכפר המחול הבינלאומי בגעתון, ביתה של להקת המחול הקיבוצית.

מתי? 6 ביולי

איפה? קיבוץ געתון

פסטיבל אשדודאנס

היום האחרון של פסטיבל אשדודאנס השישי כולל מגוון רחב של אירועים: מופע מחווה לצביקה פיק בהשתתפות דנה אינטרנשיונל, שימי תבורי, רותם כהן, אילנה אביטל, מאיה בוסקילה, מיי פיינגולד, קובי אפללו וריקי בן ארי בליווי אלפי רקדנים על הבמה. בנוסף ייערך ערב מחווה לאביהו מדינה עם גוסטו, שגיב כהן, תומר רז; וכן כיתת אמן עם הצלם פיני חמו והרקדות לאורך כל הלילה במספר מוקדים בעיר.

מתי? הערב, 29 ביוני

איפה? אמפי אשדוד

איזבל אדג'ני: משנות השבעים ועד היום

כחלק מאירועי שנת ה-50 של סינמטק תל אביב, תיערך בשיתוף עם עדן סינמה מחווה לשחקנית הצרפתיה האיקונית איזבל אדג'ני. במסגרת המחווה יוקרנו 9 סרטים בולטים מן הקריירה הענפה שלה, משנות השבעים ועד היום, סרטים המיצגים את דמותה המיוחדת המביאה למסך שלל דמויות נשיות מורכבות, פמיניזם מתקופות שונות, עוצמה, מאבק לשחרור וחושניות רבה.

מתי? 2-17 ביולי

איפה? סינמטק תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • מוריסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully