וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל תופיע בספטמבר בפארק הירקון: "יהיו הפתעות, זה יהיה גדול יותר מפעם שעברה"

27.6.2023 / 11:15

הזמרת המצליחה הודיעה באופן רשמי כי תחזור להופיע בפארק הירקון ב-21 בספטמבר. בתשובה לשאלה מי צפוי לתארח במופע, ענתה קירל: "לא אחשוף הכול לגבי האורחים, זה אפילו עוד לא סגור". לגבי אירוח אנה זק אמרה: "היא לא סירבה, היא בדיוק בחו"ל בתאריך הזה"

נועה קירל נחתה בנתב"ג/ניב אהרונסון

נועה קירל תחזור להופיע בפארק הירקון ב-21 בספטמבר - כך היא הודיעה היום (חמישי) במסיבת עיתונאים. בתשובה לגבי השאלה מי צפוי לתארח במופע, ענתה קירל: "לא אחשוף הכול לגבי האורחים, זה אפילו עוד לא סגור. אנחנו טיפה רחוקים מהמופע, כך שעדיין לא נסגר סופית עוד. יהיו הפתעות ויש לי כמה רעיונות שחשבתי עליהן, אבל אני עוד לא יודעת".

בתשובה לשאלה מה למדה מהמופע הקודם שלה בפארק, בדיוק לפני שנה, ענתה: "הדבר המרכזי שלמדתי מהפעם הקודמת שהופעתי בפארק זה שאני מסוגלת לכך. הוכחתי לעצמי שאני יכולה ועכשיו אני יכולה לקחת את זה לשלב הבא ולעשות את זה יותר גדול ויותר טוב".

בתשובה לשאלה מה קרה עם אנה זק והאם היא סירבה להתארח בהופעתה, ענתה: "רציתי שאנה זק תופיע. היא לא סירבה, פשוט יש לה אילוץ והיא בדיוק בחו"ל בתאריך הזה"

נועה קירל. יוטיוב, צילום מסך
נועה קירל/צילום מסך, יוטיוב

השבוע פורסם ב"ישראל בידור" כי אנה זק סירבה להצעה מצד נועה קירל ואנשיה להופיע לצדה של קירל בהופעתה השנייה בפארק הירקון בתל אביב. עם זאת, בדיקת וואלה! תרבות העלתה כי זק עדיין לא נתנה תשובה לקירל - לא שלילית ולא חיובית.

עומרי יערי, מנהלה של אנה זק, אמר לוואלה! תרבות: "בהחלט רוברטו (בן שושן, מנהלה של קירל - ש"ב) פנה אלינו בנוגע להשתתפותה של אנה במופע המדובר. בבדיקה ראשונית ביומן ציינו בפניו שאנה בחו"ל, ביקשנו להחזיר תשובה סופית אחרי שנבדוק אם אפשר להזיז את הקמפיין הבינלאומי לטובת השתתפות במופע - אך ללא כל הודעה מוקדמת גילינו בתקשורת ש'אנה זק סירבה', וחבל".

מה שבטוח, שעם או בלי האירוח, כוכבות הפופ צפויות להיפגש על במת הפסטיגל הקרוב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

זו הייתה שנה בלתי נשכחת עבור נועה קירל, שגם הגיעה למקום השלישי באירוויזיון עם השיר "יוניקורן" אחרי הופעה נפלאה שם. "כיף לחזור לישראל בתחושת גאווה מאוד גדולה, שעשינו את המשימה הזו", אמרה קירל לעיתונאים ולמעריצים שהמתינו לה בשדה התעופה לאחר ששבה ארצה מהתחרות. "הגעתי למקום השלישי, שזה מעבר לכל הציפיות שלי ומקום מאוד מכובד. מעבר לכך, שמנו את ישראל על המפה בבמה הכי גדולה בעולם. היו לי הזכות והכבוד. זו חוויה מטורפת שלא אשכח אותה בחיים. שאר השירים בתחרות היו מדהימים. עצם העובדה שהייתי עם לורין משבדיה זה מטורף, כי היא אחת הזמרות הכי גדולות שיצאו מהאירוויזיון בכל הזמנים. להיות שם בגיל כל כך צעיר זה כבוד כל כך גדול. בכלל, לעמוד על הבמה הזו ולהגיע למקום השלישי זה מעבר לכל דמיון שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully