וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו נוסטלגיה: התוכנית "שום, פלפל ושמן זית" תחזור בקרוב לכאן 11

2.7.2023 / 10:00

תאגיד השידור הישראלי "כאן" יצא בקול קורא להגשת הצעות להפקה מחודשת של התוכנית "שום, פלפל ושמן זית" עם השף חיים כהן עבור כאן 11. חיים כהן: " לחזור לתוכנית הזאת זה חלום של שנים שמתגשם"

שום פלפל ושמן זית חיים כהן. כאן 11, צילום מסך
שום פלפל ושמן זית/צילום מסך, כאן 11

חוזרים למקורות? תאגיד השידור הישראלי "כאן" יצא הבוקר (ראשון) בקול קורא להגשת הצעות להפקה מחודשת של התוכנית "שום, פלפל ושמן זית" עם השף חיים כהן עבור כאן 11.

התוכנית המיתולוגית "שום, פלפל ושמן זית", הייתה תוכנית האוכל הראשונה מסוגה בטלוויזיה בישראל. היא שודרה מידי שישי בערב ואירחה את מיטב השפים בתחילת דרכם וכן סלבריטאים, אמנים, אנשי רוח ופוליטיקאים, ששוחחו על תרבות אוכל. הסדרה שודרה לראשונה בספטמבר 1997, בהנחיית אילת לטוביץ' וגיל חובב ובעריכת אילון גוייטין, הוגה התכנית.

באוקטובר 1999 החל להנחותה השף חיים כהן, שעשה בה את צעדיו הראשונים המשמעותיים בעולם הטלוויזיה. התוכנית שודרה לסירוגין עד שנת 2016, עם סגירת רשות השידור. התוכנית החדשה, שתחל להצטלם בחורף הקרוב, תשודר בימי שישי ותציג גרסה עדכנית לתוכנית.

השף חיים כהן מסר: "שום פלפל ושמן זית הייתה התוכנית שהפכה אותי לבן משפחה כמעט בכל בית בישראל, לחזור לתוכנית הזאת זה חלום של שנים שמתגשם".

  • עוד באותו נושא:
  • חיים כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully