וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים מאה שנות הורה, ורוקדים "דמוקרטיה": פסטיבל המחול בכרמיאל חוזר בפעם ה-36

2.7.2023 / 10:04

אלפי רקדני להקות מחול ושלל מוזיקאים, בהם עידן רייכל, קרן פלס, יואב יצחק ואליאב זוהר, יפקדו השנה את הפסטיבל הוותיק - שיכלול גם מחווה לנעמי שמר ומופע המוקדש לזיכרון השואה. כל הפרטים

פסטיבל המחול כרמיאל. באדיבות פסטיבל המחול כרמיאל,
לא נפסיק לרקוד. פסטילב המחולות בכרמיאל/באדיבות פסטיבל המחול כרמיאל

פסטיבל המחול בכרמיאל ייערך הקיץ בפעם ה-36, וכ-3,000 רקדני להקות מחול צפויים להשתתף במופעיו השונים - כך הוכרז היום (ראשון). הפסטיבל הוותיק, בניהולו האמנותי של גדי ביטון, ייערך בין התאריכים 3-1 באוגוסט.

מופע הפתיחה של הפסטיבל יוקדש לחגיגות מאה שנה לריקוד ההורה הארץ-ישראלי ויספר את תולדות המחול המקומי משנות ה-20 ועד היום. ישתתפו בו, לצד שלל להקות מחול, גם עילי בוטנר וילדי החוץ, הגבעטרון, יזהר כהן ולהקות צבאיות. מופע הנעילה, תחת הכותרת "יש לי חלום", יציג יצירות מחול מקוריות, וישתתפו בו זמרים כמו רוחמה רז, אליאב זוהר ועידן רייכל.

בין אירועי הפסטיבל הנוספים: תחרות הכוריאוגרפיה מוקדשת השנה לשירים של קרן פלס, שאף תשתתף במופע לצד הזמרת שי המבר; מופע מחווה לנעמי שמר בשם "פגישה לאין קץ", בהשתתפות בנה של היוצרת, הזמר אריאל הורוביץ; להקת בלט ירושלים תציג את "הוא הלך בשדות", לפי הספר של משה שמיר; המופע "נעל אדומה" שיוקדש לזיכרון השואה; וגם: מופע של להקות נוער שיוקדש לנושא "דמוקרטיה", עם יצירות שנוגעות ברעיונות כמו שוויון חברתי וזכויות אדם.

בנוסף, המרקיד הוותיק דניבנשלום יקבל בפסטבל פרס מפעל חיים על תרומתו לתחום ריקודי העם. בין מאות ההרקדות יהיו כאלו שיוקדשו לנורית הירש ולאייל גולן, ובכמה מהן יקחו חלק גם זמרים כמו יואב יצחק, יזהר כהן וציון גולן.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully