וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי גיא הוכמן ליד מיטת אמו בטיפול נמרץ: "החיים שלנו נעצרו"

2.7.2023 / 12:43

הוכמן כתב כי אמו עברה שלושה ניתוחי ראש ועדיין בטיפול נמרץ. עוד טען כי מי שפגע בה הוא אדם עם 17 עבירות תנועה וסמים, אסיר משוחרר שרק לפני חודשיים היה במעצר. "העובדה שהוא בשלילת רשיון לא מנעה ממנו לקחת קורקינט חשמלי ולדרוס הולכת רגל על המדרכה"

אמא של גיא הוכמן. טוויטר, צילום מסך
אמו של גיא הוכמן/צילום מסך, טוויטר

הקומיקאי גיא הוכמן פרסם היום (ראשון) תמונה של אמו המאושפזת בטיפול נמרץ לאחר שרוכב קורקינט פגע בה ברחוב ופצע אותה באורח קשה לפני כשבועיים וחצי. "תכירו, אמא שלי. ככה היא נראית לאחר שבועיים וחצי בטיפול נמרץ ושלושה ניתוחי ראש".

הוכמן טען עוד כי מי שפגע בה הוא אדם עם 17 עבירות תנועה וסמים, אסיר משוחרר שרק לפני חודשיים היה במעצר. "העובדה שהוא בשלילת רשיון לא מנעה ממנו לקחת קורקינט חשמלי ולדרוס הולכת רגל על המדרכה. היום זו אמא שלי, מחר זה יכול להיות הילד שלך. ואיפה הוא עכשיו אתם שואלים? אפילו לא במעצר בית. החיים שלנו עצרו מלכת והוא ממשיך לדהור עם הקורקינט שלו ברחובות ת"א כמו פצצה מתקתקת. משטרת ישראל, האיש צריך לחזור לכלא. יש עבירה פלילית, יש ראיות, יש עניין לציבור. אתם מתכוונים לעצור אותו או שצריך לחכות שהוא יהרוג ילד במעבר חצייה?".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "ללא קשר לתוכן הפנייה ומבלי להתייחס לעברו הפלילי של אדם זה או אחר נציין כי בעקבות המקרה נפתחה חקירה במסגרתה נחקר חשוד באזהרה. במהלך החקירה יבוצעו כלל פעולות החקירה הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת ולמיצוי הדין".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כתב: "בעקבות הפוסט פניתי כעת למשטרה לקבל תשובות והבהרות מדוע הפושע עדיין לא עצור ומסתובב חופשי, זה מקומם ומטריד בעיניי. שולח חיבוק והחלמה מהירה לאמא היקרה. רפואה שלמה".

המתמודדת לראשות העיר ת"א-יפו, ציפי ברנד, כתבה: "החלמה מהירה לאימא שלך ותודה ששיתפת. אני לוקחת את זה מכאן. התוכנית שלי 'מדרכה בטוחה' תצא לפועל בכל הכוח ברגע שאיבחר לראשות העיר. העירייה היא הריבון של המדרכות בעיר ולא משרד התחבורה, והיא ניהלה את הפיילוט של הקורקינטים הזה באופן כושל. סכנת חיים להולכים ולרוכבים. אני מתחייבת לעצור את הטרור התחבורתי ולהחזיר את השפיות והבטחון גם להולכי הרגל וגם לרוכבים".

מירי רגב, גיא הוכמן. ראובן קסטרו, צילום מסך
הוכמן ורגב/צילום מסך, ראובן קסטרו

לפני מספר ימים תקף הוכמן את שרת התחבורה מירי רגב וקרא לה להעביר תקנות בנוגע לאופניים החשמליים ולקורקינטים.

"איפה מירי רגב אה?", כתב הוכמן בטוויטר. "כשאתה בתחתית, שאמא שלך חוזרת לטיפול נמרץ בגלל עבריין מדרכה על קורקינט, אתה מחפש את מי להאשים. וכל מי שהפניתי אצבע לכיוונו, כולל עיריית ת"א והמשטרה, הצביע על מקום אחד - משרד התחבורה, שבראשו עומדת שרה שכל יום שעובר והיא לא מעבירה תקנות בנוגע לכלים החשמליים שבמצב הנוכחי הם כנראה פתרון תחבורתי כמעט הכרחי, זה סכנה לציבור. מה צריך? שיפור תשתיות, הגדלת קנסות ואכיפה, תיאוריה וטסט, וכמובן - רישום וזיהוי של הרוכב על הכלי. בדיוק כמו אופנוע. אני כמעט שבועיים נמצא עם אמא בטיפול נמרץ בנוריוכירורגית באיכילוב ורוכבי הקורקינטים ושאר שליחי וולט ממלאים פה את המחלקות, כי כשאין דין ואין דיין הכלי החשמלי הופך לאקדח ברקה וסיכון לזולת. וכבר מזמן מדובר בתופעה כלל ארצית. החופש הגדול רק התחיל וכל יום שאנחנו קוראים על נער שנפגע בתאונה או הולך רגל שנפצע או חלילה נהרג, זה במשמרת של שרת התחבורה. ר-גו-לצ-יה. עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא הוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully