וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוצפה, מה זה?!": ארטיום כעס על הביקורת, רונה לי שמעון התרגזה על התגובה שלו

3.7.2023 / 12:42

מיני-דרמה באולפן "רוקדים עם כוכבים": אחרי שעדי חבשוש וארטיום ליאסקובסקי רקדו סמבה לצלילי "פנתרה", לאנה ארונוב ורונה לי שמעון היו כמה הערות. ארטיום התקשה לקבל את הדברים, עשה פרצופים מאוכזבים - ורונה לי כעסה: "אתה עונה לאנה ארונוב?!". צפו

רונה לי שמעון התעצבנה ב-"רוקדים עם כוכבים". 3 ביולי 2023/קשת 12

רונה לי שמעון התפרצה בפרק האחרון של "רוקדים עם כוכבים" ששודר אמש (ראשון) לאחר שהרקדן ארטיום ליסקובסקי, בן זוגה לתכנית של עדי חבשוש, סירב לקבל את הביקורת שמתחה אנה ארונוב על הביצוע. באופן מסורתי, השניים רקדו "סמבה" לצלילי "פנתרה", סיימו את הביצוע שלהם וחיכו להקשיב לביקורות השופטים, אך ברגע זה נדמה כי ארטיום התקשה לקבל את הביקורת של אנה ומיד לאחר מכן גם את של רונה לי.

"אני די בשוק ממה שנאמר פה כי יותר מזה אי אפשר להתפוצץ", ענה ארטיום על הביקורת של אנה שלא איחרה להגיב: "אני חושבת שכוריאוגרפית ציפיתי לפיצוח קצת יותר טוב". ארטיום בתגובה עיקם את פרצופו בתגובה לדבריה של אנה לעיני המצלמות. רונה לי גם היא הצטרפה לאחר מכן לביקורות של אנה אך לא נשארה אדישה לתגובתו של ארטיום ואמרה: "ארטיום, לא צריך להגיד 'לא' על דברים שאני אומרת, זה מאוד לא יפה מצדך".

בהמשך, לאחר שהשופטים סיימו למתוח את הביקורות וחבשוש החלה לדבר, אנה ורונה לי המשיכו לשוחח אל מול המצלמות שתיעדו את שיחתן. "מה זאת ההתנהגות הזו, סליחה?" אמרה רונה לי לאנה, והמשיכה גם לאחר שהזוג ירד מהבמה: "חוצפה, חוצפה, חוצפה". אנה ארונוב גם היא הצטרפה ואמרה: "פרצופים אתה עושה לביקורות, אז למה אתה פה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully