וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם נדרסו לידי, אני בשוק": איגי וקסמן משתפת בדמעות מזירת הפיגוע בת"א

4.7.2023 / 16:05

בסטורי שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה סיפרה הזמרת בקול שבור מדמעות ומהלם את שראתה בזירה: "הייתי בפיגוע עכשיו פה, ישבנו בבית קפה ובאה מכונית ודרסה שני בחורים לידינו. אני בשוק. שמענו יריות. אני לא מאמינה"

איגי וקסמן זירת הפיגוע בתל אביב/מתוך האינסטגרם

הזמרת והמוזיקאית איגי וקסמן נקלעה לזירת הפיגוע היום (שלישי) בתל אביב. בסטורי שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה היא סיפרה בקול שבור מדמעות ומהלם את שראתה: "הייתי בפיגוע עכשיו פה, ישבנו בבית קפה ובאה מכונית ודרסה שני בחורים לידינו. אני באמת בשוק. ראינו את הגופות שלהם (וקסמן מתכוונת לגופת המחבל - ו"ת). ואז שמענו יריות. וואו, אני לא מאמינה שזה קורה, אני לא מאמינה שזה קורה. תשמרו על עצמכם".

צפו בסטורי של וקסמן למעלה

כאמור, תשעה בני אדם נפצעו היום בפיגוע דריסה ודקירה שאירע בשכונת נאות אפקה ב' שבתל אביב. המחבל נוטרל. גבר כבן 30 במצב קשה ושניים במצב בינוני, בני 66 ו-76 פונו לבית החולים בלינסון; פצועה במצב קשה, פצועה במצב בינוני קשה, פצועה נוספת במצב בינוני בת 48, פצוע במצב קל בן 26 ונפגעת חרדה - פונו לבית החולים איכילוב, כולם הגיעו בהכרה מלאה. ארבעה מהפצועים שפונו לאיכילוב, מלבד נפגעת החרדה, ייכנסו לניתוחים בהמשך היום. פצועה נוספת במצב קל, בת 70, פונתה למרכז הרפואי מאיר.

המחבל שביצע את הפיגוע הוא עבד אלוואהב חלאילה, בן 20, פלסטיני תושב סמוע (יתיר) שבדרום הר חברון. בשב"כ מסרו כי למפגע אין רקע ביטחוני קודם, ואין לו היתר שהיה בישראל.

איגי וקסמן. אינסטגרם, צילום מסך
איגי וקסמן/צילום מסך, אינסטגרם

האזרח שנטרל את המחבל שחזר את רגעי הפיגוע ואת הרגע בו נטרל את המחבל: "הוא יכל להוריד עשרה בקלות, כשאני יורה את הכדור הראשון אני רועד ברגליים. מתפלל שהכדור יצא, כי אם לא אני מת. אני חונה פה עם האופנוע בתחנה. תראה מה זה מזל, בגלל השמש שסינוורה אותי היה לי טלפון ואמרתי אני אעלה על המדרכה ואדבר. איך שאני עוזב את התחנה אני שומע בום מאחורי. חשבתי שזו תאונת דרכים כי הוא יצא ודקר, אולי זה ריב בין נהגים. אבל הוא עזב אותו והמשיך לאחרים, אני מוציא את האקדח דורך אותו והוא רץ לעברי, ואז הורדתי לו שניים. היה לידי אדם מבוגר שניסה לנטרל אותו, ואז יריתי עוד 2 כדורים. זה היה נס, חלפו מהאירוע כמה שניות. הוא היה מפחיד".

מנשה מוקמל, עובר אורח שהיה עד לפיגוע, סיפר לוואלה! כי הדורס נסע במהירות, פגע בתחנת אוטובוס ובאזרחים שחיכו בה, יצא מהמכונית, והמשיך בדקירות. "צעקו פיגוע פיגוע, ולקוח של בית הקפה ירה בו", שחזר. "ראיתי אותו דוקר, באינסטינקט הראשוני עוד לא הבנתי מה אני רואה", סיפר עד ראייה אחר. "היה בלאגן בקפה ליד, ואז מישהו משם יצא וירה בו תוך כדי שהוא בורח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully