וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של יוצר "ג'נין ג'נין" נעצר בהפגנה בחיפה נגד מבצע צה"ל בג'נין

עשרות בני אדם הפגינו בחיפה נגד מבצע צה"ל בג'נין. שבעה מפגינים נעצרו, ביניהם סלאח בכרי - בנו של יוצר "ג'נין ג'נין" מוחמד בכרי. אביו לוואלה! תרבות: "הוא עמד בצד והתנפלו עליו. אני מזועזע"

פעילות לסיכול טרור במחנה הפליטים ג'נין/דובר צה"ל

עשרות בני אדם הפגינו (שלישי) במושבה הגרמנית בחיפה נגד מבצע צה"ל בג'נין. המפגינים קראו קריאות נגד המבצע במחנה הפליטים והניפו דגלי פלסטין. שבעה מפגינים נעצרו בחשד להפרת הסדר הציבורי, הכשלת שוטרים ותקיפת שוטרים, ביניהם גם השחקן סלאח בכרי, בנו של יוצר "ג'נין ג'נין" השחקן והבמאי מוחמד בכרי.

אביו של סלאח, השחקן מוחמד בכרי, אמר לוואלה! תרבות: "אני פשוט מזועזע ממה שקורה עכשיו. היתה הפגנה של צעירים בחיפה ונפלו עליו. ראיתי בווידאו שהוא עומד בצד, כמו כולם, לא עושה כלום ואז באו והתנפלו עליו. הסרטון בידיים שלי ושל עורכת הדין. אני לא מצליח לדבר איתו. הוא כרגע עצור. אני מזועזע. כמה מאות אלפי מתנחלים מנהלים פה את העניינים".

מחאה בחיפה בהשתתפות עשרות מפגינים המתנגדים למבצע בג'נין. כוחות משטרה פועלים ועד כה נעצרו 7 מפגינים. דוברות המשטרה, אתר רשמי
סלאח בכרי נעצר/אתר רשמי, דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "הואיל והנפת הדגלים עלולה להביא לכדי הפרה חמורה של שלום הציבור, השוטרים הורו למפגינים להוריד את הדגלים ומשלא עשו כן - השוטרים החרימו את הדגלים והמפגינים בתגובה תקפו את השוטרים. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק".

בכרי השתתף בהצגות רבות ובמספר סרטים, כשהמפורסם בהם הוא "ביקורת התזמורת" של ערן קולירין. על תפקידו בסרט זכה בכרי בפרס אופיר בקטגוריית שחקן המשנה, ובציון לשבח בפסטיבל קאן. בשנת 2013 הכריז בכרי כי יפסיק להופיע בהצגות וסרטים ישראלים ""כמחאה נגד הפאשיזם המתעצם בישראל". בכרי, המגדיר עצמו כפלסטיני ש"לא מרגיש קשר כלשהו לישראל", הוסיף ואמר כי ישראל "הרסה את חיי, את חייו של אבי, את החיים של העם שלי. והיא ממשיכה בהרס הזה".

מאז 2013 השתתף בכרי ב"המתנה", הסרט הקצר הפלסטיני שהיה מועמד לאוסקר, ובסרט המרוקאי עטור הפרסים "הכפתן הכחול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully