וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניר על אברהם: "הוא גרב ברצפה לעומת ספיר. היא כמה רמות מעליו"

5.7.2023 / 12:11

אחרי ששמע בשוגג את אמו צועקת לעברו "תתרחק מאברהם", תקף שניר במילים קשות את בן זוגה של אחותו ספיר בבית האח הגדול, וגם את אחותו. "ספיר בבחירת בני זוג היא הכי גרועה בעולם. היא תמיד מורידה את עצמה כמה רמות למטה". אמו של שניר: "שניר שמע משפט שלא אמרנו"

האח הגדול/צילום: רשת 13

שניר נגד אברהם: בשיחה שקיים עם שי בפינת העישון, תקף שניר בורגיל במילים קשות את אברהם, בן זוגה של אחותו ספיר בבית האח הגדול, וגם את אחותו. "ספיר בבחירת בני זוג היא הכי גרועה בעולם. היא תמיד מורידה את עצמה כמה רמות למטה. אברהם הוא גרב ברצפה לעומת ספיר. היא כמה וכמה וכמה וכמה רמות מעל הבן אדם הזה בכל ההיבטים ובכל המובנים".

הסיבה שבגללה שניר החליט לחדש את הריב עם אברהם קשורה באירוע שקרה אתמול. אמא של שניר וספיר הלכה לצעוק להם שהיא שולחת להם אהבה, והם שמעו בשוגג "תתרחקו מאברהם".

אמם של שניר וספיר כתבה היום בפייסבוק הבהרה: "לאור כל הפוסטים והתגובות על ליל אמש, המשפחה החליטה להגיב ולתאר את השתלשלות הדברים. בשעות הערב הגענו מלווים בחברים על מנת לצעוק לשניר וספיר בתקווה שיקבלו כוחות. לצערנו הבנו ששניר שמע משפט שלא נאמר על ידנו, יש לציין שבעזרת דיירים אחרים שכל אחד שמע משהו אחר, ומתוך כך הוא הבין שצעקנו לו להתרחק מאברהם, כשהאמת היא אחרת לגמרי. אנחנו אוהבים את החיבור שלו עם אברהם, זה מראה את הצדדים הטובים שאנחנו מכירים בשניר ואנחנו מעודדים את החיבור הזה. ברגע שהבנו שכבר הכניסו אותם לבית החלטנו להמתין בקרבת מקום ולחכות להזדמנות לצעוק שוב כדי לתקן את מה שקרה.

"בשעת הלילה צעקנו לו שוב, במטרה שיבין שלא אמרנו לו להתרחק מאברהם, חזרנו וצעקנו 'שניר, אברהם חבר'. ושוב חלק מהדיירים אמרו לשניר שהם שמעו שצעקו שאברהם נחש. כל הבלבול הזה גרם לשניר ללכת אחורה, להכניס אותו לסערה פנימית שגרמה לו להגיד דברים מתוך כעס ובלבול. אנחנו מבהירים כי לא היה שום כוונה לתוצאה שקרתה ושהמשפחה תומכת בקשר של אברהם עם ספיר ושל אברהם עם שניר ולמרות כל מיני פרסומים שרצים ברשת, אין כאן אסטרטגיה. מה שעומד לנגד עינינו זה האושר שלהם ולא העושר שלהם. מי שחושב אחרת אולי כדאי שיעשה אצלו את החושבים".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully