וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקומו לרקוד: נינט חוזרת באלבום חדש בעברית

5.7.2023 / 13:44

האלבום החדש "קמתי לרקוד" - כשם הלהיט של נינט מהשנה שעברה - הוא השישי שלה במספר והרביעי בשפה העברית, והוא כולל בין היתר שיתופי פעולה עם טונה, דודו טסה, אסף אמדורסקי, שלום חנוך וגלעד כהנא. טייב: "זה האלבום הכי שמח שלי"

נינט טייב. שי פרנקו,
חוזרת אחרי שש שנים. נינט/שי פרנקו

הזמרת נינט טייב הוציאה היום (רביעי) את אלבומה החדש "קמתי לרקוד", שש שנים לאחר אלבומה הקודם. בין היתר, הוא כולל, בין היתר, שיתופי פעולה עם שלום חנוך, דודו טסה, טונה, אסף אמדורסקי, גלעד כהנא וגארדן סיטי מובמנט. האלבום זמין להאזנה בשירותי הסטרימינג השונים.

"הרבה פעמים יצירה מתחברת למקום של כאב. אותו חור שחור שממנו אפשר לשאוב את האינסוף. כי הרי כדי לרפא צריך קודם להתבונן ואז לגעת, כואב ככל שיהיה. באלבום הזה אני החלטתי לקום לרקוד. החלטתי להרגיש טוב גם כשכיף", מסרה הזמרת. "צללתי עמוק פנימה לתחושה המאפשרת לי לשמוח מבלי להרגיש אשמה. רציתי שזה יהיה אלבום שאפשר לשים ברכב בדרך לים או בדרך למסיבה ולאפשר לכל השומע אותו פשוט לשמוח ולצעוק ולהוציא ולצחוק. יש בו גם צלילות כמובן, כי הרי איך נדע מהו גובה אם לא נבין מהו עומק. אפשר לומר שזה האלבום הכי שמח שלי. כיף כשכיף".

זהו אלבומה השישי במספר והרביעי בשפה העברית, והוא נקרא בשם הלהיט של טייב מהשנה שעברה. קדמו לו "יחפה", "קומוניקטיבי", "Sympathetic Nervous System", "כל החיות ידעו" ו"Paper Parachute", שיצא לפני כשש שנים.

טייב תופיע ב-3 באוגוסט במועדון הבארבי בתל אביב, ובאוקטובר תופיע גם על הבמות של פסטיבל התמר ופסטיבל אינדינגב.

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully