וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רגע הנפילה והפציעה של נסרין בחזרות ל"רוקדים עם כוכבים"

5.7.2023 / 14:21

סרטון הנפילה ותגובה ראשונה של נסרין: אחרי שנפצעה, נסרין לא תעלה לרקוד הערב ב"רוקדים עם כוכבים". המשך השתתפותה בתוכנית מוטל בספק. צפו בקטע

"רוקדים עם כוכבים" | נסרין קדרי מתבשרת שתיאלץ להפסיק בעקבות פציעה/קשת 12

לפני כשבועיים וחצי נודע שנסרין קדרי נפצעה במהלך החזרות ל"רוקדים עם כוכבים". הערב (רביעי) ישודר הפרק שמתאר את האירוע, וקטע מתוכו, הכולל את הנפילה במהלך החזרה, ואז את הבדיקה הרפואית והאבחון שבעקבותיה, תוכלו לראות למעלה.

כזכור, במהלך החזרות נפלה קדרי לא טוב על הרגל. לאחר סדרת בדיקות קבע צוות הרופאים המלווה את התוכנית שהיא לא תוכל לעלות לרקוד. על פי חוקי הפורמט הבינלאומי, במקרה שהצוות הרפואי מחליט להשבית את אחד הכוכבים, מותר לו להחמיץ שלב אחד ולכן נסרין ורפאל עוברים לשלב הבא - ישירות לשלב השידור החי בעוד כשבועיים. אם נסרין לא תהיה כשירה עד הריקוד הבא שלה היא ורפאל יאלצו לפרוש מהתחרות.

זו לא הפעם הראשונה שבה אחת המתמודדות ב"רוקדים עם כוכבים" נפצעת במהלך החזרות לתוכנית. בעונה שעברה נפצעה בר זומר במסגרת החזרות לשלב השידורים החיים. אחרי בדיקה עלה כי שברה את רגלה ולפיכך היא נאלצה לפרוש מהתוכנית. בפרידה מבר זומר ומהפרטנר שלה מתנאל קונבסקי נפרדו ממנה השופטים ויתר המתמודדים בתוכנית. אנה ארונוב, אחת השופטות בתוכנית, נחנקה מבכי ואמרה לה כמה הם ציפו שתגיע עד לשלבי הגמר. השופט דוד דביר הודה לה מאוד, אמר שהוא ויתר השופטים אוהבים אותה ומשוכנע כי הם ייפגשו בעתיד. זומר הודתה לכולם בדמעות.

לא רק בר זומר נפצעה בעונה שעברה. גם יעל בר זוהר, עדן פינס ועדי אשכנזי נפצעו אך התאוששו וחזרו לרקוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully