וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגה ארז, דה אופספרינג והבלט הספרדי: 9 המלצות לאמצע יולי

6.7.2023 / 0:03

נגה ארז תופיע בחינם בתל אביב במסגרת פסטיבל בנמל תל אביב, דה אופספרינג יופיעו בתל אביב - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב

נגה ארז מבצעת את "End of the Road", המצעד השנתי של גלגלצ וואלה תשפ"א/וואלה

הבלט הלאומי הספרדי

15 שנה לאחר ביקורו הקודם של הבלט הלאומי הספרדי, חוזרים רקדני הלהקה הטובה ביותר בספרד אל תל אביב. רקדני הבלט מתמחים בסגנונות מחול ספרדי שונים ומגוונים והתוכניות שלהם מציגות את המחול בספרד, סגנון הריקוד והמוזיקה המיוחדים לחבליה הרבים של המדינה הגדולה הזו. הרקדנים יציגו תכנית עשירה של פלמנקו ומחול ספרדי קלאסי.

מתי? החל מ-12 ביולי

איפה? בית האופרה תל אביב

יומולדת 17 ללבונטין 7

פסטיבל המוזיקה המסורתי "פסטיבלבונטין" חוזר זו השנה ה-17 ועמו כמה הופעות מסקרנות. הפסטיבל יתקיים בין 1-22 ב"לבונטין 7". אירוע השיא של הפסטיבל, "לילה לא שקט", יתקיים ב-13 ביולי במוזיאון תל אביב לאמנות ויכלול הופעות של המתופף מניו יורק לואיס נאש ביחד עם הביג בנד של יונתן וולצ'וק, שלומי שבן, הג'ירפות שיארחו את דיקלה, עטר מיינר ועוד. לאורך הפסטיבל יתקיימו הופעות של אפרת בן צור, ג'ני פנקין, טפאש, הזאבות, פסטיבל העוד האלטרנטיבי, מופע מחווה לבוב ספוג, רם אוריון שיקליט אלבום בלייב ועוד.

מתי? 1-22 ביולי

איפה? לבונטין 7 ומוזיאון תל אביב

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בלאק קיז

להקת הרוק האמריקנית המוערכת של דן אורבך ופטריק קרני תופיע לראשונה בישראל בקיץ הקרוב.

הצמד החל לפעול בתחילת המילניום, הוציא עד כה 11 אלבומים וזכה בחמישה פרסי גראמי. בין להיטיהם: "Tighten Up", "Lonely Boy", "Fever", "I Got Mine", "Gold on the Ceiling" ועוד. עם השנים, הלהקה הפכה לאחד מהרכבי הרוק המוערכים בארצות הברית. בישראל, הזמרת רות דולורס וייס חידשה את אחד משיריו של אורבך - "When I Left the Room". ההרכב יגיע לישראל בסיומו של סיבוב הופעות לקידום אלבומם ה-11 במספר, "Dropout Boogie".

מתי? 10 ביולי

איפה? לייב פארק בראשון לציון

THE OFFSPRING

הלהקה הקליפורנית, הידועה בפאנק מלודי, במילים שנונות ומודעות לעצמן ואצבע על הדופק של מה שחם בז'אנר, שחררה עשרה אלבומים מאז שנת 1984 ועד היום, והאלבום ה-11 כבר בשלבי עבודה. היא מכרה מעל ל-40 מיליון עותקים סביב העולם, מה שהופך אותה לאחת הלהקות הכי מצליחות בהיסטוריה של הפאנק-רוק. הלהיטים שלה שזפו גם את MTV המקומי, בהם "Self Esteem", "The Kids Aren't Alright", "Pretty Fly for a White Guy" ו-"Why Don't You Get a Job".

חברי הלהקה הנותרים, הסולן והגיטריסט דקסטר הולנד והגיטריסט נודלס, יגיעו לישראל עם ההרכב החדש ב-10 ביולי 2023, להופעה אחת.

מתי? 10 ביולי

איפה? אקספו, ביתן 2, תל אביב

שלושת המוסקטרים

מחזה מקורי חדש לילדים מאת חנוך רעים ובבימוי יואב בר-לב, השואב השראה מהקלאסיקה העולמית מאת אלכסנדר דיומא, ומתרחש בבית ספר יסודי בישראל. שלושה ילדים מנודים חוברים יחד והופכים ל"שלושת המוסקטרים" הנלחמים בתופעת הבריונות בבית ספרם באמצעות רעיונות שהם שואבים מהספר המוכר.

מתי? 8 ביולי, 10:30

איפה? מדיטק חולון

שי בן צור במופע "הלל"

בן צור יגיע לבית הקונפדרציה בירושלים עם מסע אודיו-ויזואלי ואלבום חדש, "הלל", שהוקלט בכנסיית אוגוסטה ויקטוריה בירושלים. בן צור שר, מנגן בגיטרות ודוגם שירה וצלילים של כלי הקשה תוך כדי פירוק והרכבה של מסורות מוזיקליות. יחבור אליו המתופף בן אילון, המוכר כנגן המלווה של הבסיסט יוסי פיין והגיטריסט האפריקאי בומבינו.

מתי? 13 ביולי

איפה? "בית הקונפדרציה", ירושלים

פורט לייב מיוזיק 2023

פסטיבל הקיץ של נמל תל אביב חוזר כמיטב המסורת בחודש יולי הקרוב והקהל הרחב מוזמן ליהנות מהופעות של האמנים האהובים בישראל בחינם. ב-12 ביולי תופיע נגה ארז, כמה ימים לאחר מכן יופיעו מרסדס בנד שיארחו את רד בנד ולאחר מכן - עדן בן זקן.

מתי? 12 ביולי

איפה? נמל תל אביב

פסטיבל הקסם השחור

כבר חמש שנים שבלב כרם התימנים בוקעים צלילי קמנצ'ה, עוד, טאר ושירה עמוקה מחלונות "מרכז אלשיך למוזיקה מסורתית מהמזרח". תלמידים ומורים בכל הגילאים יוצאים ובאים נושאים איתם כלי נגינה מסורתיים ומשיכה עזה להעמיק במסורות המוזיקה מהמזרח. אחרי 5 שנות פעילות נולד פסטיבל חדש ברוחו של המרכז - 'פסטיבל הקסם השחור' שזו שנתו השנייה.

אז מה צפוי במשך ארבעת ימי הפסטיבל? מופעים של אמנים כמו זיו יחזקאל והאנסמבל הערבי ,הזמרת מור קרבסי עם שירה מהרי האטלס ומאנדלוסיה , אמיר שהסאר עם האנסמבל הפרסי, הזמרת נטע אלקיים במופע חדש Are'nas בערבית-מרוקאית, מאסטר פרץ אליהו עם מוסיקה בת זמננו, הזמרת והגיטריסטית היווניה הצעירה Angeliki Chatzivasileiou, ועוד ועוד.

מתי? 11-14 ביולי

איפה? רח' אלשיך 25 תל אביב

זברה / פריחה

שני מופעי מחול מעניינים יתקיימו בצהרי שישי במרכז סוזן דלל: "זברה" - יצירה מאת אבי קייזר, סרגיו אנטונינו וסאלי אן פרידלנד. שתי נשים בגילאים שונים המנסות כל אחת בדרכה ולפעמים יחד, להתעמת ולהתחכך במציאות החברתית והפוליטית בהן הן נמצאות; ו"פריחה/BLOOM" מאת נמרוד פריד - דואט שחוקר את הכוח הטרנספורמטיבי של הסרת מסכות והחיבור עם עצמנו.

מתי? 7 ביולי, 14:00 (זברה), פריחה יתקיים בשישי ב-14:30 ובשבת ב-21:00

איפה? סוזן דלל תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • נגה ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully