וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן 11 לא שידר "קופה ראשית" בגלל המחאה; ערוצים 12 ו-13 שידרו ריאליטי כרגיל

5.7.2023 / 22:30

בזמן שכאן 11 המשיכו בשידורים החדשותיים החיים מהפגנות הענק בתל אביב, קשת 12 שידר כרגיל את "רוקדים עם כוכבים" ורשת 13 שידרו פרק של "האח הגדול". בטוויטר תקפו את 12 ו-13: "בזמנים כאלה, העיקר שמשדרים רוקדים עם כוכבים. טוב שיש שידור ציבורי"

בווידאו: לאחר התפטרות ניצב עמי אשד, הפגנות ברחבי הארץ/מערכת וואלה

ההפגנה הספונטנית שפרצה הערב (רביעי) נגד המהפכה המשפטית הובילה לשינויים בלוח השידורים של ערוץ כאן 11 שהחליט לא לשדר פרק חדש של "קופה ראשית" ובמקום זאת שידר בשידור חי את הפגנות הענק בתל אביב ואת חסימת נתיבי איילון שם. בזמן שכאן 11 המשיכו בשידורים החדשותיים החיים, קשת 12 שידר כרגיל את "רוקדים עם כוכבים" ורשת 13 שידרו פרק של "האח הגדול".

ברשתות החברתיות נמתחה ביקורת על הערוצים 12 ו-13 שבחרו לשדר ריאליטי בזמן הפגנות הענק וחסימת איילון. "בזמנים כאלה, העיקר שבערוץ 12 משדרים 'רוקדים עם כוכבים', כתבה סנונית ליס בטוויטר. "בינתיים 11 החביבים מתנצלים על דחיית שידור קופה ראשית ומשדרים מאיילון. תודה". רמי הוד הוסיף: "בזמן שבכאן 11 משדרים בשידור חי נהג פושע דורס מפגין - אירוע מכונן במחאה הגדולה בתולדות המדינה, ב 12 נותנים האח הגדול וב 13 רוקדים עם כוכבים. טוב שיש שידור ציבורי".

כאמור, עשרות אלפי מפגינים נגד המהפכה המשפטית התכנסו הערב (רביעי) בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, בעקבות הודעתו של ניצב עמי אשד, על פרישתו מהמשטרה, לאחר שהודח מתפקידו כמפקד מחוז תל אביב עקב מדיניותו בהפגנות נגד המהפכה. ממובילי כוח קפלן נמסר בתגובה לאירועי היום: "הערב הוא עוד תזכורת לממשלה שעם ישראל לא מעוניין בדיקטטורה ולא ייתן לחוקי הדיקטטורה לעבור. ההדחה הפוליטית של אשד שמצטרפת לחוקי הדיקטטורה לא יעברו לסדר היום. מדינת ישראל תישאר דמוקרטיה למרות הפנטזיות של ביבי ובן גביר".

המפגינים בתל אביב התכנסו ברחוב קפלן-צומת עזריאלי ומשם החלו לרדת לנתיבי איילון שנחסמו לתנועה משני הכיוונים. בתגובה, המשטרה חסמה את רחוב קפלן לכל אורכו. השוטרים במקום, בהם גם כאלו רכובים על סוסים החלו בניסיונות לפנות את המפגינים מאיילון. מפגין אחד נעצר, ובמקביל - המשטרה החלה לעשות שימוש במכת"זית. במקביל, מפגינים חסמו את כביש 4 באזור מחלף דרור. לקראת השעה 22:00, נהג רכב דרס מפגינים באיילון. השוטרים שהיו במקום השתלטו על הרכב ועצרו את הנהג, שנלקח מהמקום לחקירה. המפגין שנדרס נפצע באורח קל. מאוחר יותר, רכבים נוספים דהרו במהירות לתוך המפגינים תוך שהם פוגעים בכמה מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully