וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי מוטי עדן, ששימש ככתב בצפון של ערוץ 11, הלך לעולמו

6.7.2023 / 9:05

עדן, ששימש כתב בצפון של הערוץ הראשון ובהמשך מנהל הערוץ, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. עדן השתתף במלחמת שלום הגליל בתור כתב מטעם קול ישראל. בשנת 2003 נבחר לנהל את הערוץ הראשון אחרי שבמשך שלוש שנים לא היה מנהל קבוע. בתו: "הלב מרוסק"

מוטי עדן. משה מילנר לע"מ,
מוטי עדן/משה מילנר לע"מ

העיתונאי מוטי עדן, ששימש ככתב בצפון של הערוץ הראשון ובהמשך מנהל הערוץ, הלך היום (חמישי) לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה. עדן השתתף במלחמת שלום הגליל בתור כתב מטעם קול ישראל. בשנת 2003 נבחר לנהל את הערוץ הראשון אחרי שבמשך שלוש שנים לא היה מנהל קבוע. לפני מינויו למנהל הערוץ, שימש כראש מערכת חיפה והצפון של הערוץ. ב-2006, פרש מתפקידו כמנהל ועזב את רשות השידור.

עדן היה נשוי לתמר ואב לשניים. בתו, שירה עדן, ספדה לו בפייסבוק: "אבא שלי, הלב שלי, האיש הטוב בעולם נפרד מאיתנו הלילה והלב מרוסק. אבא תודה שנתת לי להיות איתך עד הנשימה האחרונה, אוהבת אותך אהבת עולמים".

מתאגיד השידור הציבורי נמסר כי הוא אבל על מותו של עדן. "מוטי, שסיקר בראשית דרכו העיתונאית את מלחמת לבנון הראשונה, שימש במשך שנים ככתב הצפון של רשות השידור והפך לאחד הקולות המזוהים ביותר עם סיקור ההתרחשויות בצפון בתחומים הביטחוניים, החברתיים והכלכליים. כאן, תאגיד השידור הישראלי מוקיר את עשייתו ותרומתו של מוטי עדן לשידור הציבורי בישראל במשך עשרות שנים, ומשתתף באבלה של המשפחה".

העיתונאי אורי לוי, חברו של מוטי עדן, נפרד ממנו: "היו לנו שעות עבודה משותפות ומגוונות. כשהיה כתבנו בצפון ואני עורך מבט ואחר כך כשמוטי היה למנהל טלויזיה ואני מנהל החדשות בערוץ הראשון.
ישבנו ביחד בחדר המיתולוגי בקומה 3 בבניין ברוממה. ימים קשים במיוחד. מלחמת לבנון השניה,
התקפות טילים על הדרום, ארועים פוליטיים ובחירות. איש טוב וחם. מנהל נשמה. אוהב גדול של המדינה עם דגש ברור ומובהק על הצפון. לזכרו של מוטי עדן שהלך לעולמו".

חברו יוסי אחימאיר נפרד ממנו בפייסבוק: "חברי היקר, העיתונאי והמשורר מוטי עדן - איננו. הספקתי להיפרד ממנו שלשום בביה"ח איכילוב - והלב כואב".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully