וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של רוברט דה נירו חושפת את סיבת מות בנה: "מכרו לו כדור עם פנטניל"

6.7.2023 / 11:19

דרנה דה נירו, בתו הבכורה של השחקן האגדי, אמרה שבנה ליאנדרו בן ה-19 שהלך לעולמו בתחילת השבוע מת אחרי שהשתמש בגלולות המכילות פנטניל: "לא הגיע לך למות ככה"

דרנה דה נירו (51), בתו הבכורה של השחקן האגדי רוברט דה נירו, אמרה שבנה ליאנדרו בן ה-19, שהלך לעולמו לפני ימים ספורים, מת אחרי שהשתמש בגלולות המכילות פנטניל. דרנה פרסמה תמונה של בנה בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "מישהו מכר לו כדורים עם פנטניל, ולמרות שהוא ידע שהם פגומים הוא בכל זאת מכר לו אותם. אז בגלל כל האנשים האלה שמוכרים וקונים את החרא הזה, הבן שלי הלך לנצח".

עוד הוסיפה: "לא הגיע לך למות ככה. אני מחזיקה כל רגע וזיכרון איתך בלב שלי עד הרגע בו אהיה איתך שוב". דובר ממשטרת ניו יורק אמר לתקשורת האמריקאית כי ליאנדרו נמצא ביום ראשון האחרון בצהריים מחוסר הכרה במלון דירות יוקרה ומאוחר יותר נקבע מותו. סיבת המוות של הצעיר טרם נקבעה באופן רשמי.

לאנדרו דה נירו הנכד של רוברט דה נירו. אינסטגרם, צילום מסך
לאנדרו דה נירו/צילום מסך, אינסטגרם

בעמוד האינסטגרם של אמו נכתבו מילות פרידה מרגשות: "המלאך המתוק והיפה שלי. אהבתי אותך יותר משמילים יכולות לתאר מהרגע שהרגשתי אותך בתוך הבטן שלי. היית הלב שלי ותמיד היית טהור בחיים שלי. הלוואי והייתי איתך עכשיו, הלוואי והייתי איתך".

"אני לא יודעת איך לחיות בלעדיך אבל אני אנסה להמשיך ולהפיץ את האהבה והאור שאתה גרמת לי להרגיש כאמא שלך", הוסיפה דרנה וכתבה. "היית ילד כל כך אהוב ומוערך, והלוואי ואהבה יכולה הייתה להציל אותך. אני כל כך מצטערת, תינוק שלי. אני כל כך מצטערת. תנוח בשלום, מגיע לך גן עדן נצחי ילד יקר שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully