וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של השחקן ג'ונה היל חשפה: "הוא התעלל בי רגשית"

9.7.2023 / 9:56

שרה בריידי, זוגתו לשעבר של השחקן, חשפה סדרת צילומי מסך של שיחה עם היל בהן דרש ממנה להסיר תמונות בבגד ים ולהתרחק מגברים ומנשים לא יציבות. בנוסף לכך טענה כי המטפל הזוגי שראו באותה התקופה שיתף פעולה בנושא

שרה בריידי, זוגתו לשעבר של השחקן ג'ונה היל ("מאניבול", "הזאב מוול סטריט"), חשפה כי עברה התעללות רגשית מצד היל במהלך מערכת היחסים. במהלך סוף השבוע האחרון בריידי העלתה סדרת צילומי מסך של שיחה עם היל בהם דרש ממנה לכאורה שתסיר תמונות בבגד ים מעמוד האינסטגרם שלה.

בצילום מסך נפרד שהעלתה מ-2021, היל איים שיסיים את מערכת היחסים שלו עם בריידי במידה ותמשיך לקיים "קשרים בלתי הולמים וחסרי גבולות עם גברים אחרים, וחברויות עם נשים שנמצאות במקומות לא יציבים". בנוסף, בריידי שיתפה באחד הפוסטים שהיא והיל ראו מטפל זוגי פעם בשבוע במשך ארבעה חודשים, כשבשלב מסוים הוא ייעץ לה "להתרחק מכל גבר שהתקרב אליה".

בריידי הוסיפה: "זו הייתה שנה של ריפוי בעזרת קרובים וצוות רפואי כדי לחזור ולחיות את חיי ללא אשמה ובושה. אני בטוחה שיש עוד הרבה עבודה לעשות אחרי ההתעללות שעברתי". עוד כתבה: "אדם שמתעלל רגשית בזוגתו לא בהכרח אומר עליו שהוא אדם רע, לעיתים קרובות זה נובע מהטראומה שלו. עם זאת, זה לא אומר שזה בסדר". מצידו של היל לא התקבלה תגובה או התייחסות לנושא.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ונה היל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully