וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה למרגול, עדן חסון ושירי מימון: מה צפוי בפסטיבל ראשון לציון?

10.7.2023 / 10:03

השנה יציין הפסטיבל 50 שנות יצירה למרגלית צנעני. בנוסף יהיו מופעים של להקות הרוק הגדולות של הניינטיז, אבי אבורומי, סטטיק, עדן חסון, שירי מימון, שלומי שבן, אסף אמדורסקי ועוד

כל מה שטוב בחזרה של האקס פקטור למסך/NOW גל הללי

פסטיבל המוזיקה בראשון לציון יחגוג השנה 35 שנה להיווסדו בחמישה ימים גדושים בהופעות משובחות. הפסטיבל יתקיים ברחבי העיר בין 1-7 באוקטובר, חול המועד סוכות. השנה יציין הפסטיבל 50 שנות יצירה למרגלית צנעני. לכבוד יתקיים מופע בהשתתפות איתי לוי, חיים משה, תמיר גרינברג ויבצעו לצידה של מרגול את להיטיה מכל הזמנים. לצד הביצועים המוזיקליים יוקדשו רגעי הומור בערב סביב השפה הייחודית ומטבעות הלשון שהגתה מרגול לאורך השנים.

מרגלית צנעני בטקס פרסי אקו"ם, 24 באוגוסט 2021. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
50 שנה. מרגול/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

ומה עוד צפוי בפסטיבל? מופע שקיעה מיוחד שיוקדש ללהקות הרוק הגדולות שעיצבו את הניינטיז מוניקה סקס, איפה הילד, מרסדס בנד, הקספרים וג'ירפות. אורחות: קורין אלאל, דנה ברגר ונטע ברזילי. בנוסף ייערך מופע לציון 20 שנות יצירה לשירי מימון עם האורחים ברי סחרוף, מארינה מקסימיליאן, ריקי גל, שמעון בוסקילה; מופע של ארקדי דוכין שיארח את אריאל זילבר; מופע של שלומי שבן שיארח את מירי מסיקה; אסף אמדורסקי שישיר משירי אביו המנוח בני אמדורסקי; ג'יין בורדו יארחו את קרן פלס; ומופע חגיגי של עדן חסון.

בנוסף יתקיימו מופעים של אבי אבורומי ורביב כנר; אגם בוחבוט וסטטיק; ליאור נרקיס והתקווה 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully