וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל תנחה את הריאליטי המוזיקלי החדש של רשת 13

10.7.2023 / 10:32

הזמרת והיוצרת נועה קירל תנחה את "סטאר אקדמי", פורמט הריאליטי המוזיקלי המצליח שישודר בהמשך השנה ברשת 13. מרשת נמסר כי בנוסף למשבצת המנחה, "קירל תיקח חלק משמעותי בהובלת התכנית ובהנחלת הידע המקצועי למתמודדים"

נועה קירל נחתה בנתב"ג/ניב אהרונסון

הזמרת והיוצרת נועה קירל תנחה את "סטאר אקדמי", פורמט הריאליטי המוזיקלי המצליח שישודר בהמשך השנה ברשת 13. מרשת נמסר כי בנוסף למשבצת המנחה, "קירל תיקח חלק משמעותי בהובלת התכנית ובהנחלת הידע המקצועי למתמודדים".

התוכנית תעסוק במוזיקאים צעירים, שיכנסו למשך מספר שבועות למתחם אקדמיה סגור, שם יצולמו 24 שעות ביממה ויעברו תכנית אימונים מקצועית ואינטנסיבית. פעם בשבוע יידרשו המתמודדים להתחרות אחד בשני בשידור חי, עד לגמר הגדול בו ייבחר הזוכה הגדול של סטאר אקדמי ישראל. סטאר אקדמי משודרת כיום ביותר מ-30 מדינות, ביניהן צרפת, קנדה, אנגליה, ספרד ועוד.

נועה קירל. יוטיוב, צילום מסך
נועה קירל/צילום מסך, יוטיוב

קירל החלה את הקריירה המוזיקלית שלה בשנת 2015, ולמרות גילה הצעיר הגיעה תוך מספר שנים למעמד כוכבת על בישראל. לאחרונה ייצגה את ישראל בתחרות האירוויזיון עם השיר יוניקורן, שהגיע למקום השלישי בתחרות. קירל גם מחזיקה בשיא הזכיות בפרס המוזיקה של MTV אירופה למופע הישראלי הטוב ביותר, לאחר שזכתה בו חמש פעמים ברציפות בין השנים 2017-2022. בתחילת השבוע הכריזה קירל על מופע ענק בפארק הירקון ותוך שעות בודדות נמכרו כל הכרטיסים. לאור זאת, הוסיפה מופע שני.

כמו כוכבים בינלאומיים רבים קירל חתומה בלייבל המוזיקה הבינלאומי אטלנטיק רקורדס, השייך לחברת וורנר מיוזיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully