וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מתייחסת לראשונה למצבה: "אני מתמקדת עכשיו בבריאות שלי"

10.7.2023 / 19:33

לאחר שהזמרת בת ה-64 הובהלה לבית החולים בניו יורק לפני כשבועיים, היא פרסמה היום פוסט באינסטגרם שבו התייחסה למצבה: "אני אסירת תודה על הדאגה שלכם. אני מבטיחה לכם - אחזור בהקדם האפשרי להופיע"

מדונה חוגגת את יום הולדתה ה-62 בג'מייקה/אינסטגרם

מלכת הפופ מדונה פרסמה היום (שני) פוסט באינסטגרם שבו התייחסה לראשונה להידרדרות הרפואית שלה ולאשפוז בבית החולים. "הרגשתי את האהבה שלכם", כתבה. "אני בדרך להחלמה ואסירת תודה על כל הברכות בחיי. המחשבה הראשונה שלי כשהתעוררתי בבית החולים הייתה הילדים שלי. המחשבה השנייה שלי הייתה שלא רציתי לאכזב אף אחד שקנה ​​כרטיסים לסיבוב ההופעות שלי. גם לא רציתי לאכזב את האנשים שעבדו איתי ללא לאות במהלך החודשים האחרונים כדי ליצור את המופע שלי. אני שונאת לאכזב.

"הפוקוס שלי עכשיו הוא הבריאות שלי ולהתחזק, ואני מבטיחה לכם, אחזור אליכם בהקדם האפשרי! התוכנית הנוכחית היא לשנות את מועד הסיבוב בצפון אמריקה ולהתחיל באוקטובר באירופה. אני לא יכולה להיות יותר אסירת תודה על הדאגה והתמיכה שלכם. באהבה, מ'".

מדונה. Frazer Harrison, GettyImages
"היא הביאה את עצמה למקום מסוכן ביותר"/GettyImages, Frazer Harrison

לאחר שהזמרת מדונה הובהלה לבית החולים בניו יורק לפני כשבועיים, מקורבים חשפו את אחת הסיבות המרכזיות שככל הנראה הביאה למצבה. בשיחה עם העיתון New York Post אמרו המקורבים כי מלכת הפופ בת ה-64 הביאה עצמה לקצה הגבול הפיזי שלה כשניסתה להתחרות בכוכבות הצעירות יותר שעומדות מולה, כגון פינק וטיילור סוויפט.

"זה ברור שהיא דחפה את עצמה לקיצון ואנשים סביבה הזכירו לה בנימוס שהיא כבר לא בת 45, ובטח שלא בת 25. היא הביאה את עצמה למקום מסוכן ביותר", סיפר אחד המקורבים למגזין. המנהל הוותיק של מדונה, גיא עוזרי, שיתף בעמוד האינסטגרם שלו כי הזמרת אושפזה בטיפול נמרץ לאחר "שפיתחה זיהום חיידקי חמור". המקורבים טענו כי מצבה הגיע לאחר שאילצה את עצמה לעבור שעות של חזרות מפרכות במטרה להתחרות בשתי הכוכבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מדונה. טוויטר, צילום מסך
"אף אחד לא יגיד את זה בקול, אבל היו חששות שתגיע למצבו של מייקל ג'קסון"/צילום מסך, טוויטר

כזכור, גם סוויפט בת ה-33 ופינק בת ה-43 יצאו לסיבובי הופעות ראוותניים וגדושים בשואו. סוויפט העבירה בעקביות הופעות של עד ארבע שעות ופינק הדהימה את מעריציה עם פעלולי אקרובטיקה אוויריים מעל הקהל שלה. המקורבים למדונה שמו לב למאמץ הפיזי שהיא עמדה בו וחששו שהוא עלול להוביל לגורל דומה לזה של מייקל ג'קסון, שמת לקראת סיבוב ההופעות שלו "This Is It" ב-2009.

"אף אחד לא יגיד את זה בקול, אבל היו חששות שתגיע למצבו של מייקל ג'קסון אם היא לא תאט קצת", סיפרו המקורבים. עוד הוסיפו: "רבים מאיתנו הרגישו שההערות הקבועות על גילה הפעילו עליה לחץ להתחרות, ולכן אנו חשים הקלה על כך שהיא נאלצה לקחת פסק זמן ולהציב את בריאותה במקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully