וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עקב הפעולות הצבאיות האחרונות": ענק הבלוז באדי גאי מבטל את הופעותיו בישראל

11.7.2023 / 0:08

כשבוע לפני הופעותיו המתוכננות בישראל, באדי גאי הודיע הלילה כי לא יגיע ארצה בסופו של דבר "עקב אי-שקט מתמשך והפעולות הצבאיות האחרונות". מטעם ההפקה בישראל נמסר כי הם "מצטערים מאוד בפני הקהל הכי טוב בעולם"

המוזיקאי באדי גאי. Paul Natkin,
באדי גאי/Paul Natkin

בהודעה שפרסם הלילה (בין שני לשלישי) באדי גאי ברשתות החברתיות, הודיע ענק הבלוז האמריקאי כי לא יגיע לישראל בסופו של דבר, וזאת עקב המצב הבטחוני בארץ. הזמר והגיטריסט אמור היה להופיע פעמיים בישראל בשבוע הבא, באמפי קיסריה ובהיכל התרבות בתל אביב.

"לכל מעריציי בישראל, עקב אי-שקט מתמשך והפעולות הצבאיות האחרונות, אני בוחר שלא להגיע לאזור, ולצערי אני מבטל את ההופעות שלי ב-19 וב-20 ביולי", מסר גאי. "מעומק ליבי, אני כל כך מצטער על אי הנוחות. אני מאחל לכולכם שלום ואהבה. באדי גאי".

מטעם שוקי וייס, מפיק ההופעות בישראל, נמסר: "אנחנו מאוכזבים מאד לקבל את ההודעה הזאת מבאדי גאי, ומצטערים מאוד בפני הקהל הכי טוב בעולם. הרוכשים יקבלו זיכוי אוטומטי תוך 45 ימים לאמצעי התשלום שאיתו רכשו".

המוזיקאי בן ה-86 אמור היה להגיע לישראל במסגרת מה שהוא מגדיר כסיבוב הופעות הפרידה - "Damn Right Farewell" - שנפתח בפברואר, ומקדם את אלבומו שיצא בספטמבר האחרון, "The Blues don't lie".

ג'ורג' "באדי" גאי הוא ממוזיקאי הבלוז הגדולים ביותר שייצגו את שיקגו, שהשפיע על מוזיקאים רבים ובהם אריק קלפטון, ג'ימי הנדריקס וקית' ריצ'רדס. בשנות ה-60 ניגן כגיטריסט עם מוזיקאי הבלוז האמריקאי מאדי ווטרס, מי שנחשב כאב הרוחני של הבלוז של שיקגו, והחל בשותפות מוזיקלית עם זמר הבלוז ונגן המפוחית ג'וניור וולס, גם הוא מהבלוזיסטים הבולטים של שיקגו, ולאורך חייו הקליט וניגן עם כוכבים גדולים נוספים של הבלוז.

הוא הוציא 19 אלבומי אולפן, זכה בשמונה פרסי גראמי ובפרסים רבים נוספים, דורג במקום ה-23 במצעד "100 הגיטריסטים הגדולים בכל הזמנים" של רולינג סטון, ובאותו מגזין שירו "Stone Crazy" דורג במקום ה-78 ברשימת "100 שירי הגיטרה הגדולים בכל הזמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully