וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר טען כי "ביטל את השתתפות" כוכב "פאודה" בכנס, השחקן: "ביטלתי מרצוני"

11.7.2023 / 9:28

השר לביטחון לאומי מסר שביטל את השתתפותו של סלימאן בכנס רשויות של החברה הערבית בצפון שמקיימת הבוקר הרשות לביטחון קהילתי של המשרד לביטחון לאומי. מטעמו של השחקן נמסר: "סלימאן ויתר על השתתפות אחרי שנודע לו כי בן גביר יגיע לכנס. בן גביר משקר לתקשורת"

איתמר בן גביר מודה לרנ"צ יעקב שבתאי על שירותו כמפכ"ל/ללא

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר טען כי ביטל את השתתפותו של השחקן הישאם סלימאן בכנס רשויות של החברה הערבית בצפון שמקיימת הבוקר הרשות לביטחון קהילתי של המשרד לביטחון לאומי בטענה ש"העניק לגיטימציה לפיגועים נגד חיילים".

בראיון שהתקיים עימו בשנת 2015 אמר סלימאן שהוא נגד שפיכות דמים משני הצדדים, אם כי הוסיף כי "חייל שנמצא בגדה ומישהו פוגע בו - אני לא חושב שזה פיגוע". אותו ריאיון עורר סערה ובהמשך התראיין סלימאן פעמים רבות וצוטט באמרו כי הוא מתנגד לשפיכות דמים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר: "מי שנותן לגיטימציה לפגיעה בחיילי צה"ל ואינו נאמן למדינת ישראל, לא יכול בשום אופן לקבל תשלום ממדינת ישראל ולהופיע באירועים של המשרד לביטחון לאומי. לא במשמרת שלי".

איתמר בן גביר, הישאם סלימאן. יונתן זינדל/פלאש 90, אבי כהן, עיבוד תמונה
הישאם סלימאן ובן גביר/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90, אבי כהן

הישאם סלימאן הוא אחד ממייסדי תיאטרון הפרינג' של נצרת. הוא שיחק בעונה הראשונה של "פאודה" כשגילם שם את אבו אחמד. ב-2019 השתתף בעונת ה-VIP של "האח הגדול". הוא שיחק בסרטו של הבמאי אבי נשר "תמונת הניצחון", גילם את מנכ"ל הכנסת מוחמד וותאד בסדרה "מותק בול באמצע" וכן השתתף ב"שישו ושמחו" ו"השגרירות".

מסוכנות חיים שרגא המייצגת את השחקן נמסר: "בן גביר עסוק בשקרים לתקשורת ומניפולציות שקריות והתקשורת נופלת בזה לצערנו. הישאם הוזמן להנחיית כנס חשוב עם ראשי מועצות למיגור פשיעה בחברה הערבית ולמעשה הישאם הוא זה שביטל השתתפותו עם כוונתו של בן גביר להגיע במפתיע; מה שלא היה מצוין בהזמנה מטעם המשרד. מיותר לציין כי הישאם מעולם לא קרא לפגיעה בכל אדם; ללא קשר לצד זה או אחר וימשיך לתרום למען החברה כולה בניגוד לשר שמעודד אלימות מדי יום. לא היינו מקבלים ציונים מעבריין ומאיש שהסית לרצח ראש ממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully