וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת מסדרות הילדים האהובות בישראל מגיעה למסך. ולנו יש את כל הפרטים

בשיתוף אלי החתול

11.7.2023 / 13:08

לאחר ההצלחה האדירה על המסך, אלי החתול עולה על הבמות ברחבי הארץ, עם הצגת ילדים חדשה וערכית על חברות אמת

אלי החתול. יח"צ,
החתול האהוב במדינה. אלי החתול/יח"צ

החתול האהוב במדינה, אלי החתול, יגיע בקרוב לבמות בישראל, עם הצגת ילדים חדשה וערכית על חברות אמת, היכולת לקבל ולתת וההבנה שטעויות עלולות לקרות, אבל כמעט תמיד יש דרך לתקן.

בהצגה יככבו כל הדמויות מהסדרה: ננה הכלבה, פיצי הארנבת, שמעון התרנגול, סבא צביקה, וכמובן, אלי החתול.

אלי החתול. מערכת אלי החתול,
"בסופו של דבר, ההגעה אל הקהל בלייב הכי מרגשת"/מערכת אלי החתול

הסדרה אלי החתול עלתה למסכי הטלוויזיה בקיץ שעבר, ולאור ההצלחה הגדולה של הסדרה החליט היוצר צביקה נתן להביא את היצירה הטלוויזיונית אל התיאטראות ברחבי ישראל. "בסופו של דבר, ההגעה אל הקהל בלייב הכי מרגשת", מספר צביקה נתן, "היה לי ברור אחרי העונה הראשונה שהגיע הזמן להביא את אלי החתול והחברים אל בימת התיאטרון".

תיאטרון הילדים הישראלי, שרשום על כמה מההצגות האיכותיות ביותר כיום, לקח על עצמו את משימת העיבוד הבימתי של הסדרה. לאחר חודשים רבים של כתיבה, הקלטות וחזרות - ההצגה עלתה, וכבר מקבלת תגובות חיוביות. "אנחנו נותנים את הלב בכל יצירה של התיאטרון, וכך גם עם אלי החתול", מוסיף אסי סתיו, המנהל האומנותי של התיאטרון, "היה לנו חשוב לקחת את הפרויקט הגדול הזה, והנה אנחנו כאן, עם הצגה מקסימה, על היכולת לסלוח ועל חשיבות המשפחה".

ההצגה הקרובה מתקיימת ביום שבת בבוקר, ה-15.7, באודיטוריום סמולרש בתל אביב ובמשך כל הקיץ גם ברחובות, יגור, גן שמואל, יבנה, נס ציונה וחולון. את ההצגה כתבה וביימה ענבל לוי רהב, הידועה לקהל הרחב בתור "ענבלי בא לי", עם כוראוגרפיה נהדרת של רחלי דוידסון. כמו כן משתתפים השחקנים ירמי רייך ודני מימון וכל שירי הסדרה בעיבוד מוזיקלי חדש ומרענן של זיו רהב.

לכל הפעילויות וההפעלות במתחם הקיץ החדש של וואלה לחצו כאן>>

לפרטים נוספים על ההצגה ולרכישת כרטיסים לחצו כאן>>

בשיתוף אלי החתול
  • עוד באותו נושא:
  • קיץ
  • הצגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully