וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה משהו שמתבשל אצלי במוח כבר הרבה שנים"

11.7.2023 / 14:23

עמית אולמן, במאי ויוצר הסרט "העיר הזאת" - הסרט שמבוסס על הצגת הקאלט המצליחה שהוא יצר, דיבר עם איריס קול ב-103fm על העלייה לאקרנים של הסרט "העיר הזאת" ועל הביקורות המפרגנות

עמית אולמן, במאי ויוצר הסרט "העיר הזאת" - הסרט שמבוסס על הצגת הקאלט המצליחה שהוא יצר, דיבר עם איריס קול ב-103fm על העלייה לאקרנים של הסרט "העיר הזאת" ועל הביקורות המפרגנות. "הסיפור מאוד קלאסי, על עלמה במצוקה שמגיעה לבלש. זה משהו שמתבשל אצלי במוח כבר הרבה שנים, התחלתי לדמיין איך הסרט ייראה". אולמן סיפר לאיריס קול שזו הפעם הראשונה שהוא מביים: "בעיקר היה מאתגר גם לביים וגם לשחק".

בריאיון של אחד מכותבי וככובי הסרט, ג'ימבו ג'יי, לוואלה! תרבות הוא סיפר: "באמת קודם כל הצורה של לספר סיפור על במה כלהקה - יש אותה אצל כוורת ואצל הרבה דברים בישראל. ואולמן, בתור אדם שלמד שייקספיר, יש לו תובנה שכבר אצל שייקספיר הכל שקול והוא סופר הברות, והשירה שלו היא בעצם סוג של ראפ. אולמן בא מהמקום הזה, מעבר להשפעות של היפ הופ פשוט. גם בגלל שבז'אנר הזה יש כל כך הרבה מילים אז אתה חייב להגיד הרבה דברים. יותר מאשר ברוק, יש יותר מלל, הסיפור הרבה פעמים יותר ארוך עם דמויות וכאלה, אבל אני חושב שבזה טמונה ההמצאה של עמית - להפוך את זה לדבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully