וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה ליהונתן גפן ומחאה להגנת הדמוקרטיה: מה צפוי בפסטיבל אנימיקס?

12.7.2023 / 7:08

הפסטיבל הבינלאומי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה חוזר השנה וצפוי לכלול אירוע לציון 100 שנה לדיסני עם הקרנת הקלאסיקות המכוננות, מחוות מיוחדות ליהונתן גפן ומאיר שלו, ותכנית "צייר לי מחאה" שתפגיש בין יוצרים לרגל המחאה הגדולה להגנת הדמוקרטיה. כל הפרטים

מחווה למאיר שלו, איור של זאב, 11 ביולי 2023. באדיבות פסטיבל ״אנימקס״, אתר רשמי
מחוות ליהונתן גפן ומאיר שלו/אתר רשמי, באדיבות פסטיבל ״אנימקס״

המהדורה ה-23 של פסטיבל "אנימיקס" - הפסטיבל הבינלאומי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה - תצא לדרך בחודש הבא ותתקיים בין התאריכים 8-12 באוגוסט בסינמטק תל אביב. התכנית תכלול חמישה ימים מלאים של סרטי אנימציה באורך מלא, אסופות סרטים קצרים למבוגרים וילדים, תערוכות במגוון רחב של נושאים ועוד.

השנה הפסטיבל יציין 100 שנה לדיסני עם הקרנת הסרטים הקלאסים, הרצאות וסדנאות. בנוסף, במסגרת הפסטיבל יתקיימו אירועי מחווה, סדנאות מיוחדות, הרצאות, מפגשי אמן ותערוכות. כמו גם, לראשונה השנה תחרות סרטי הסטודנטים "אסיף" תהפך לתחרות בין לאומית. בין השאר, יתקיים אירוע מיוחד ליקיר הפסטיבל ניר מולד, מחוות מיוחדות ליהונתן גפן ומאיר שלו שהלכו לעולמם השנה.

אחד מנושאי הדגל של הפסטיבל השנה הוא משבר האקלים, במסגרתו יוצג סרט ישראלי חדש בשם "איילנד" של מיכאל פאוסט (צייר של "אגדת חורבן"). נוסף לזה, כפי שהפסטיבל מתייחס כבכל שנה להתרחשויות אקטואליות עם התכנית והתערוכה "צייר לי מחאה", השנה במסגרתה התכנית תפגיש בין יוצרים לרגל המחאה הגדולה להגנת הדמוקרטיה.

לרכישת כרטיסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully