וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן זקן תשיר דואט עם כריסטינה אגילרה בהופעתה בישראל

13.7.2023 / 17:11

עדן בן זקן תתארח בהופעתה של כריסטינה אגילרה שתיערך בלייב פארק ראשון לציון ב-10 באוגוסט בהפקת לייב ניישן ישראל. השתיים יבצעו יחד על הבמה את הבלדה האהובה של כריסטינה "Hurt", אותו ביצעה בן זקן באודישן המיתולוגי שלה באקס פקטור

עדן בן זקן מברכת את נבחרת הנוער/ספורט1

עדן בן זקן תתארח בהופעתה של כריסטינה אגילרה שתיערך בלייב פארק ראשון לציון ב-10 באוגוסט בהפקת לייב ניישן ישראל. השתיים יבצעו יחד על הבמה את הבלדה האהובה של כריסטינה "Hurt", אותו ביצעה בן זקן באודישן המיתולוגי שלה באקס פקטור.

עדן בן זקן מסרה: "אני מתרגשת לקראת שיתוף הפעולה עם כריסטינה אגילרה, אחת הזמרות הגדולות בעולם. זה עוד רגע מרגש עבורי בדיוק בשנה בה אני חוגגת עשור, ואני בטוחה שזו תהיה חוויה מדהימה עבור שתינו". לייב ניישן מודיעה שלמופע זה נותרו כרטיסים אחרונים.

לפני כחודש שלחה אגילרה מסר למעריציה בישראל, ואמרה כי היא מתרגשת לקראת הופעתה הראשונה כאן. "שלום ישראל. אני כל כך מתרגשת להגיע סוף סוף לתל אביב. זאת תהיה ההופעה הראשונה שלי בישראל. ניפגש בלייב פארק ב-10 באוגוסט ללילה בלתי נשכח. לא יכולה לחכות לראות אתכם", מסרה הזמרת בסרטון, ושלחה נשיקה.

המופע של הזמרת, שחוגגת 25 שנות קריירה, מופק על ידי חברת בלוסטון-לייב ניישן ישראל של גיא בסר ושי מור יוסף לאחר שנכשל משא ומתן קודם בין נציגי אגילרה לחברת מיוזיק ביזנס של גדי אורון, כפי שפורסם לראשונה בוואלה תרבות. מחירי הכרטיסים נעים בין 365 שקלים לאזור הדשא, ועד ל-675 לגולדן רינג. ההפקה מבקשת לא להתפתות ולרכוש כרטיסים באתרים שאינם מורשי מכירה או ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully