וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירת נוספת פורשת: לין אלפי עוזבת את בית האח הגדול

14.7.2023 / 21:34

דיירת האח הגדול לין אלפי עוזבת את הבית בתום 46 ימים. במשך כל תקופת שהותה בבית דיברה לין על הגעגועים למשפחתה וביתה, אך בימים האחרונים גברו הגעגועים לביתה והגיעו לשיא. היום נכנסה לחדר האח הגדול וביקשה לעזוב את התוכנית

מתוך ״האח הגדול״,12 ביולי 2023/באדיבות רשת 13

דיירת האח הגדול לין אלפי עוזבת את הבית בתום 46 ימים. במשך כל תקופת שהותה בבית דיברה לין על הגעגועים למשפחתה וביתה, אך בימים האחרונים גברו הגעגועים לביתה והגיעו לשיא. היום נכנסה לחדר האח הגדול וביקשה לעזוב את התוכנית. סיפור עזיבתה המלא יוצג מחר בפרק ברשת 13.

לין, 20, אמא לתינוקת בת שנה, הדהימה את ישראל כשחשפה את סיפורה האישי והעלתה לתודעה את נושא ההריון הקריפטי.

בתקופה האחרונה ביקשה לין כמה פעמים מהאח הגודל לצאת מהבית. אחרי שצפתה בראיון בו רוי - שהיה בן זוגה בבית - הצהיר שהוא רווק ותמונה של בתה נמנעה ממנה במשימה, לין פרצה בבכי וסיפרה לדיירים שהיא רוצה לעזוב. בסופו של דבר נעתרה ונשארה.

האח הגדול לין. רשת 13, צילום מסך
לין אלפי/צילום מסך, רשת 13

לפני שבוע וחצי פרש מהבית גיא איתן. איתן היה מעורב בלא מעט סקנדלים ומריבות בבית, ובחודש שעבר קבוצת "צבא האמת" הסירה את תמיכתה באיתן בשל התנהגותו. בין היתר, כתבו "אנחנו לא יכולים ללכת כנגד הדרך שלנו, לא יכולים להועיל ולא רוצים להזיק, אנחנו מאחלים לגיא איתן בהצלחה בהמשך הדרך. תמיד תזכרו, החיים האמיתים זה לא האח הגדול אלא המציאות בחוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully