וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורין אלאל מבטלת את כל הופעותיה בשל הליך רפואי: "הגוף צריך להחלים"

16.7.2023 / 19:22

המוזיקאית הודיעה על דחיית כל הופעותיה בחודשים הקרובים: "קהל יקר, בשל הליך רפואי אותו אותו אני עוברת בתקופה האחרונה אני נאלצת לדחות את כל ההופעות הקרובות שלי ולתת לגוף עוד זמן להחלים. תודה על התמיכה והמילים החמות"

קורין אלאל/צילום: ראובן קסטרו

המוזיקאית קורין אלאל הודיעה היום (ראשון) על דחיית כל הופעותיה בחודשים הקרובים בשל הליך רפואי שאותו היא עוברת מבלי לחשוף במה מדובר. "קהל יקר, בשל הליך רפואי שאותו אני עוברת בתקופה האחרונה אני נאלצת לדחות את כל ההופעות הקרובות שלי ולתת לגוף עוד זמן להחלים. תודה רבה על כל התמיכה והמילים הטובות והמחזקות, מחכה בקוצר רוח לפגוש אתכם שוב בספטמבר".

בנובמבר האחרון הכריז מפעל הפיס על אלאל כאחת הזוכות בפרס מפעל חיים על שם לנדאו של מפעל הפיס. בנימוקי השופטים נכתב: "קורין אלאל היא יוצרת נדירה ופורצת דרך במוזיקה הישראלית. אלאל היא מהמלחינות המקוריות שהיו בישראל ולחניה מעידים על טביעת אצבע ייחודית ויוצאת דופן: מצד אחד מדובר בלחנים מפתיעים ומתוחכמים שלוקחים את המאזינים להרפתקה ומצד שני הם מצליחים לתקשר עם הקהל הרחב ולהיות אהובים ואפילו המנוניים. לכך מתווספת בחירת טקסטים מדויקת ומעוררת מחשבה הודות לעבודה עם כותבים ידועים ומוערכים לצד כותבים שהיו אז בתחילת דרכם ואלאל זיהתה את הכשרון ואת השפה החדשה שהביאו איתם. השילוב של הטקסטים יחד עם התעוזה וההרפתקנות המוזיקלית של אלאל הצליח לספר את הסיפור הישראלי מזווית מפוכחת אך עדיין אוהבת ולהגדיר את הקלאסיקה הישראלית מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully