וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ענקית: קומיקס של היוצר הישראלי עמית טישלר יופץ בארה"ב

17.7.2023 / 7:01

לקראת פתיחתו של כנס קומיקון 2023, המתקיים מדי שנה בקליפורניה, הכריז מפיץ הקומיקס האמריקאי Mad Cave Studios על השקת Edenfrost, קומיקס היסטורי שנכתב על ידי היוצר הישראלי עמית טישלר, בוגר בצלאל שעובד כיום בלוס אנג'לס

גאווה ישראלית: קומיקס שיצר הישראלי עמית טישלר יופץ בארצות הברית. לקראת פתיחתו של כנס קומיקון 2023, המתקיים מדי שנה בסן דייגו שבקליפורניה, הכריז מפיץ הקומיקס האמריקאי Mad Cave Studios על השקת סדרת הקומיקס - Edenfrost - שנכתבה כאמור על ידי טישלר.

עמית טישלר, בוגר המחלקה לאנימציה בבצלאל, נולד וגדל בתל אביב ועובד כיום כבמאי קריאייטיב, מעצב מוצר וכותב בתעשיית הבידור בלוס אנג'לס. הוא עבד בעבר על פרויקטים עבור גופי תקשורת ענקיים כמו ניקולודיאון, HBO, קומדי סנטרל, Cartoon Network ועוד. Edenfrost והסיפורים האחרים שעמית מפיק עבור Mad Cave Studios בנויים במטרה לעורר השראה בקרב קהל הקוראים ולאתגר את דרך חשיבתם על נושאים כמו מוסר, נאמנות וזהות אישית באמצעות נושאים רציניים, דמויות מורכבות ופרשנויות אלטרנטיביות לבעיות חברתיות ופוליטיות.

EDENFROST של היוצר הישראלי עמית טישלר. יחצ,
מתוך Edenfrost/יחצ

הקומיקס מגולל את סיפורם של אלכס ויוליה, אחים שאיבדו את הוריהם בפוגרום של הצבא הלבן ומשתמשים בכוח המיסטי של "גולם" כדי לשרוד את זוועות מלחמת האזרחים הרוסית. במסעם המטלטל דרך אוקראינה שסועת המלחמה, נחשף הצמד למציאות מכוערת של הסתה ואנטישמיות.

"Edenfrost הוא סיפור אישי ורלוונטי, שנולד משילוב של הפילוסופיה הפוליטית, תחומי העניין, ההיסטוריה משפחתית וההשראות האומנותיות שלי", מסר עמית טישלר. "רציתי ליצור מסע אפי מרגש ומבדר שעוסק בנושא המורכב של 'זהות'. החדרתי אלמנטים בדיוניים לסביבה היסטורית אותנטית וזרקתי את הגיבורים הצעירים היישר למים העמוקים. מעל הכל, אני מקווה שהקוראים ייהנו מהמסתורין, המתח והאקשן שהסדרה מציעה, ויצאו מהחוויה נרגשים, מסופקים ועם תובנות פילוסופיות חדשות בשלל נושאים".

Edenfrost היא הסדרה הראשונה מתוך מספר סדרות מקוריות ש-Mad Cave Studios מפיצים בשותפות עם עמית טישלר. הגיליון הראשון יצא בנובמבר 2023 עם עטיפה מיוחדת לאספנים מבית היוצר של האמן כריסטופר מיטן (Hellboy) ויהיה זמין לרכישה בפורמטים דיגיטליים ומודפסים אונליין ובחנויות קומיקס וספרים ברחבי ארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • קומיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully