וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ככה אני מתגעגע": מופע המחווה הגדול שאביב גפן עורך לאביו

17.7.2023 / 11:35

כשלושה חודשים לאחר מותו של הסופר והמשורר יהונתן גפן, הודיע בנו אביב על מופע מחווה לזכר אביו שייערך בתאריך 11 בספטמבר. ישתתפו בו שלום חנוך, דויד ברוזה, יהודה פוליקר, שלומי שבת, יעל לוי, מתי כספי, אריאל זילבר, שלומי שבן, מירי מסיקה, שלמה יידוב ואפרת גוש

מתוך הלוויית יהונתן גפן בנהלל, שבה ילדיו שירה, אביב ונטאשה ביצעו לזכרו את השיר "הכבש ה-16, לילה טוב"/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: יותם רונן

כשלושה חודשים לאחר מותו של הסופר והמשורר יהונתן גפן, הודיע (שני) בנו המוזיקאי אביב גפן על מופע מחווה לזכר אביו שייערך בתאריך 11 בספטמבר בהשתתפות האמנים הרבים שעבדו איתו לאורך השנים. המופע ייערך באמפי קיסריה. מלבד גפן ולהקתו יופיעו גם שלום חנוך, דויד ברוזה, יהודה פוליקר, שלומי שבת, יעל לוי, מתי כספי, אריאל זילבר, שלומי שבן, מירי מסיקה, שלמה יידוב ואפרת גוש. "ככה אני מתגעגע לאבא", כתב אביב גפן ברשתות החברתיות כשפרסם את ההופעה.

מכירת הכרטיסים החלה הבוקר

יהונתן גפן הלך בחודש אפריל לעולמו בגיל 76. גפן, יליד נהלל ובן למשפחת דיין, היה בעל טור קבוע בעיתון מעריב במשך כ-40 שנה, ופרסם ספרים רבים למבוגרים ולילדים ושירים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי. בין ספריו המוכרים ניתן למנות את "אישה יקרה" שכתב על יחסיו עם אמו, "חומר טוב" על קשריו עם חבורת "לול", ובמיוחד "הכבש השישה-עשר", הנחשב לאחד מספרי הילדים האהובים ביותר בישראל, שהופק גם לתקליט מצליח מאוד בהשתתפות יוני רכטר, יהודית רביץ, דיוויד ברוזה וגידי גוב.

בין שיריו הנודעים אפשר למנות פזמונים כגון "מקום לדאגה", "הנסיך הקטן", "הילדה הכי יפה בגן", "יהיה טוב", "אין מדינה לאהבה", "שיר לשירה", "אתם זוכרים את השירים", "פחות אבל כואב", "לוקח ת'זמן", "בלדה לנאיבית", "איך שיר נולד", "יכול להיות שזה נגמר", "אני אוהב שוקולד", "גן סגור", "אחינועם לא יודעת", "יונתן סע הביתה", "שיר בן ערביים", "ככה את רצית אותי", "כשאת בוכה את לא יפה", "להיות לבד", "האהבה שלי היא לא האהבה שלו" ועוד רבים. הוא אף תרגם לא מעט שירים מצליחים, בהם "טמבל" של ולדימיר ויסוצקי, שירי "האישה שאיתי" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully