וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך ארבעה ימים בלבד: מאה אלף ישראלים צפו בסרט "ההילולה"

17.7.2023 / 14:35

יותר ממאה אלף ישראלים צפו בסרט "ההילולה" בארבעת הימים הראשונים להקרנתו בבתי הקולנוע (חמישי-ראשון) - כך מדווחת "סרטי יונייטד קינג", מפיקת ומפיצת הסרט

טריילר הסרט "ההילולה"/באדיבות סרטי יונייטד קינג

יותר ממאה אלף ישראלים צפו בסרט "ההילולה" בארבעת הימים הראשונים להקרנתו בבתי הקולנוע (חמישי-ראשון) - כך מדווחת "סרטי יונייטד קינג", מפיקת ומפיצת הסרט. מדובר באחת הפתיחות הטובות ביותר בתולדות הקולנוע הישראלי, שיא שמצטרף לשיאים הגדולים של סרטי להיט כמו "לשחרר את שולי", "מכתוב" ו"זוהי סדום".

בריאיון שיפורסם מחר בוואלה! תרבות עם אחד מכוכבי הסרט, אוראל צברי, הוא מספר עליו: "זה סרט מצחיק בטירוף. ראיתי אותו פעמיים ובא לי לראות אותו שוב ושוב. הסרט הזה בעיני יכול להפוך לקאלט שמשודר כל יום עצמאות. הוא מספר על פרוספר, שנדר נדר שאם תיגמר המלחמה, הם ייסעו להילולה של הבאבא סאלי. בדרך הם מסתבכים ובמקום לנתיבות הם מגיעים לעזה ונחטפים שם. זה צוחק על כולם באופן שווה. אגב, הסרט צולם במרץ והוא כבר באקרנים ביולי. לא זכור לי דבר כזה. לרוב זה לוקח לפחות שנה. אני מוריד את הכובע בפני היוצרים והעורכים, זה זמן שיא מטורף לעשות סרט. הוא מזכיר את סרטי הבורקס של פעם, בשנים האחרונות לא היה לנו פה סרט שדיבר את השפה הזאת. הלוואי שאנשים יבואו לראות אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully