וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור שליין מכריז על שובו לטלוויזיה בתוכנית חדשה - "צוות שליין"

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 11:24

הסאטיריקן הודיע ברשתות החברתיות כי הוא שב לטלוויזיה ואף הציג לוגו עם השם "צוות שליין". אף שהוא לא חשף פרטים נוספים מעבר, מסתמן כי התוכנית תעלה במסגרת שירות הסטרימינג החדש שהוא ממקימיו

ליאור שליין בצוותא תל אביב, 21.2.2021. ראובן קסטרו
הרפתקה חדשה. ליאור שליין/ראובן קסטרו

ליאור שליין חוזר עם תוכנית חדשה, כך הודיע היום (שלישי) ברשתות החברתיות. "מתי אני חוזר לטלוויזיה? עכשיו. נראה לי זמן מתאים", כתב, לצד לוגו עם מה שנראה כמו שם התוכנית - "צוות שליין".

אף שהסאטיריקן לא חשף פרטים מעבר לכך, מסתמן כי התוכנית תעלה בשירות הסטרימינג החדש שהקים שליין יחד עם מודי פרידמן (ממקימי קשת, לשעבר מנכ"ל RGE ויו"ר ערוץ 10), ובמימונו של מיליארדר ההייטק ניר צוק. באוגוסט 2022 חשפה העיתונאית שרון שפורר כי שליין ופרידמן הקימו ביחד חברה בשם "פרי הדר תקשורת" שמטרתה היא מיזם תוכן באינטרנט. בדצמבר האחרון פירטה כתבה בדה מרקר כי מדובר בשירות סטרימינג שיציע ספריית תכנים בדגש על אקטואליה. על ניהול התוכן מופקדת טלי בן עובדיה.

ב-2020, במסגרת הסכם פשרה בין רשת 13 לליאור שליין, שילמה לו הזכיינית תשעה מיליון שקלים עקב ביטול התוכנית "גב האומה" והחוזה עמו, זאת לאחר שתבע ממנה 30 מיליון. בכתב התביעה שהגיש, טען שליין כי מנהל התוכניות אמר למנהלו שהוא מעדיף תוכנית "פחות ביקורתית ויותר מחבקת". למרות זאת, כפי שדווח באוקטובר האחרון בוואלה ברנז'ה, בין שליין לרשת היו מגעים להשבת תוכניתו, אולם כפי הנראה זה ירד מהפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully