וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסכם שלוש שנים של משבר": אסי ישראלוף מוציא אלבום חדש

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 10:48

חבר שלישיית "מה קשור" חוזר עם אלבום שני, יותר מעשור מאז אלבומו הקודם, ובו שישה שירים שיצר יחד עם מוזיקאים כמו אבי אוחיון, פאר טסי, אושר כהן, דודי בר דוד ועוד. האזינו

האזינו לאלבום המלא

אסי ישראלוף, חבר שלישיית "מה קשור", משחרר היום (רביעי) את אלבומו השני, "אני והקלישאות שלי". זאת, יותר מעשור מאז אלבום הבכורה שלו, "מסע עם פסנתר" משנת 2012. מאחורי ישראלוף גם האלבום "תתנו לו צ'אנס" של חברי שלישיית מה קשור משנת 2005.

האלבום כולל שישה שירים, שליצירתם היו שותפים כמה מהכותבים והמלחינים הבולטים בפופ הישראלי היום: אבי אוחיון, פאר טסי, איתן דרמון, מתן דרור, אושר כהן, דודי בר דוד, מאור תיתון, משה בן אברהם,, טל בן נון (טליסמן) ועוד.

לדברי ישראלוף, זהו "אלבום שמסכם שלוש שנים של משבר אישי. שנים שפגשתי בהן כאב, עצב, שמחה, כעס, חמלה ואהבה. יצאתי למסע, בעיקר מול עצמי".

"זכיתי להיות מוקף באנשים וחברים טובים שיצרו איתי ביחד רגעים שהבשילו לאלבום. אני מאמין שכדי להשלים את המסע, יש משהו בלשחרר שמרפא ובעיקר מאפשר להתמודד", הוסיף, "אז הנה שישה רגעים שנכתבו ויוצאים ממני דרך המוסיקה. אני מאוד מתרגש ובעיקר חושש. מקווה ומאמין שזה מקום טוב לצמוח ממנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully