וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לולה מארש, הספר "תעקבו אחריי", פסטיבל יפו 110: שבע המלצות לאמצע יולי

20.7.2023 / 0:00

היום הארצי למודעות לנזקי הזנות יצוין על ידי עיריית תל אביב-יפו יחד עם המטה למאבק בסחר בנשים במספר אירועים ברחבי העיר; פסטיבל פסנתר בינלאומי בערד - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

היום הארצי למודעות לנזקי הזנות

היום הארצי למודעות לנזקי הזנות יצוין על ידי עיריית תל אביב-יפו יחד עם המטה למאבק בסחר בנשים במספר אירועים ברחבי העיר, ביניהם אירוע מרכזי ב"בית מרים", הבית העירוני לשוויון מגדרי בתל-אביב-יפו, בהשתתפות המוזיקאית אפרת גוש ולהקת "לולה מארש"; סיור אודיו במועדון הפוסיקט לשעבר והרצאה של שורדת זנות; והקרנת הסרט התיעודי "זונה כמוני" ופאנל בהשתתפות הבמאיות וגיבורת הסרט צ'ילה עזרא בסינמטק תל אביב.

מתי? 24 ביולי

איפה? רחבי תל אביב

תעקבו אחריי

עיתונאית שפוטרה פותחת בשכרונה עמוד אינסטגרם לגבר פיקטיבי שאומר כל מה שעובר לו בראש, רב עם מי שהוא רוצה, מעלה פוסטים מרושעים ובעיקר עושה מה שמתחשק לו בלי לחשוב מה יגידו. להפתעתה, בן לילה הוא גם הופך לוויראלי.

זה הסיפור של "תעקבו אחריי", ספרה הראשון של ג'ני דנסון (גילוי נאות: היא כותבת גם לוואלה!) שיצא באחרונה בהוצאת מודן. עצה שלנו? לא להחמיץ.

והנה הפרק הראשון של הספר

עיצוב כריכת הספר "תעקבו אחריי" מאת ג'ני דנסון. מודן הוצאה לאור,
כריכת הספר/מודן הוצאה לאור

"גרשווין - גרסת המהפכה"

תזמורת המהפכה, בניהולם האמנותי של זהר שרון ורועי אופנהיים, מעלה בבכורה במסגרת "סדרת המהפכה" באופרה הישראלית את המופע "גרשווין - גרסת המהפכה". זוהי חגיגה של יצירתו של גרשווין בשלוש מערכות - כל מערכה מציגה זווית אמנותית ייחודית של יוצר ישראלי המתכתב עם כמה מהיצירות והשירים המפורסמים ביותר של המלחין היהודי-אמריקאי ג'ורג' גרשווין - מחשובי יוצרי המוזיקה הקלאסית והפופולרית בארצות הברית בתקופתו אשר ב-39 שנות חייו הטביע את חותמו בעולם המוזיקה של ארה"ב בפרט, ובעולם בכלל.

את היצירות והעיבודים לשירים בכל אחת מהמערכות יצרו כמה מהיוצרים והמבצעים הישראלים הוירטואוזים, הייחודיים והבולטים ביותר בעולם המוסיקה בישראל ובעולם - מאיה בלזיצמן (צ'לו ושירה), יונתן אלבלק (גיטרה חשמלית ושירה) וגיא מינטוס (פסנתר ושירה).

מתי? 20 ביולי

איפה? בית האופרה תל אביב

PianoFestArad

פסטיבל הפסנתר הבינלאומי יתקיים בערד זו השנה השנייה, שבוע של חגיגת פסנתרים עם השמות המובילים בתחום הפסנתר מהארץ ומהעולם, ביניהם ביניהם נאגינו מארוייאמה, קווין צ'ן, קלאודיוס טנסקי, עפרה יצחקי, רון טרכטמן, אריאל הלוי ושיר זמל. הפסטיבל יכלול קונצרטים, שיעורים, כיתות אמן, הרצאות, סדנאות מיוחדות, רבי שיח ותחרויות. הכול פתוח לקהל הרחב.

מתי? 27 ביולי עד 3 באוגוסט

איפה? ערד

פסטיבל יפו 110

עיריית תל אביב-יפו חוזרת להשתלט על בניין המישלמה ביפו עם פסטיבל יפו 110, פסטיבל אמנות פרוע רב תרבותי לערב אחד, בו יהפוך בניין משרדי העירייה, השוכן בשדרות ירושלים 110, לאתר אמנות רב-תחומי של "קבלת קהל". הבניין יארח פסטיבל אמנות בחלליו בחדריו ובנתיב הרכבת הקלה בשדרה המובילה אליו ובו ישתתפו אמנים ואמניות, שיציגו שלל פעולות אמנות, פרפורמנס, מוזיקה, דראג, וידאו, שירה ומחול. מנהל אמנותי: עוז זלוף.

מתי? 20 ביולי

איפה? שדרות ירושלים 110 תל אביב

אירועי הקיץ של קשת אילון

מרכז המוזיקה קשת אילון שבקיבוץ אילון יקיים גם השנה את קורס הקיץ השנתי שבו ישתתפו עשרות נגני כלי קשת מרחבי העולם שיגיעו לכאן לשורה של כיתות אמן, סדנאות וקונצרטים. בין חברי הסגל הקבועים של הקורס - הכנר האגדי חיים טאוב בן ה-98 (!). בין האורחים שישתתפו בקורס השנה יהיו אמן כלי ההקשה חן צימבליסטה ונקשני מפעל המוזיקה שלו.

מתי? החל מ-24 ביולי

איפה? קיבוץ אילון

"אודסה - תל-אביב: ספרות עברית ואמנות אוניברסלית"

'אנו - מוזיאון העם היהודי' מציג תערוכה חדשה כמחווה לעם האוקראיני הנאבק על חירותו. התערוכה כוללת ציורים (ציורי שמן, דיו ועפרון ועוד) לצד ספרים נדירים.

מתי? החל מ-21 ביולי

איפה? אנו - מוזיאון העם היהודי, קמפוס אוניברסיטת תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • לולה מארש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully