וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורין אלאל: ייתכן שיש לי סרטן, חשבתי שנשארו לי ארבעה חודשים לחיות

19.7.2023 / 21:34

בריאיון עם יונתן ריגר בחדשות 12 חשפה הזמרת כי אובחנה בסרטן לבלב וניתנו לה חודשים ספורים לחיות, אך על פי בדיקות חדשות ייתכן שלא מדובר בסרטן

קורין אלאל/צילום: ראובן קסטרו

הזמרת קורין אלאל חשפה הערב (רביעי) כי הסיבה לביטול ההופעות שלה היא חשש לסרטן הלבלב, כך סיפרה בריאיון ליונתן ריגר בחדשות 12. אלאל פירטה ואמרה שהסיפור התחיל בכך ששוב ושוב נאלצה לבטל הופעות כי לא הרגישה טוב. היא נשלחה על ידי רופאה לסדרת בדיקות שהניבו חשד לסרטן בלבלב - אחד הקטלניים ביותר מפני שבדרך כלל הוא מתגלה רק בשלבים המאוחרים להתפתחותו. הרופא נתן לה ארבעה חודשים לחיות, סיפרה. אלאל נשאלה אם היה בה פחד אמיתי של סוף. "כן", ענתה. "עברתי כמה שבועות קשים כאלה של מחשבות כאלה, בטח. הייתי מאוד מסודרת. אמרתי 'אוקיי, אם זה זה, אז יש לי ארבעה חודשים".

עם זאת, חשפה הזמרת, אתמול הרופא שלה התקשר כדי לבשר שאולי לא מדובר בגידול סרטני ככלות הכל. כעת היא ממתינה לתוצאות הסופיות כדי להבין אם תיכנס לניתוח או לא.

ביום ראשון הודיעה אלאל על דחיית כל הופעותיה בחודשים הקרובים בשל הליך רפואי שהיא עוברת, מבלי לחשוף במה מדובר. "קהל יקר, בשל הליך רפואי שאותו אני עוברת בתקופה האחרונה אני נאלצת לדחות את כל ההופעות הקרובות שלי ולתת לגוף עוד זמן להחלים. תודה רבה על כל התמיכה והמילים הטובות והמחזקות, מחכה בקוצר רוח לפגוש אתכם שוב בספטמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully