וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז לוואלה!: "אלוהים יודע מה דחף את הבחורה לשקר כך"

אלי כהנא

10.3.2003 / 11:36

עובדת באולפני הרצליה התלוננה נגד הראשון בבידור כי נצמד אליה ונישק אותה בכוח; טופז נחקר היום במשטרה; פרקליטו: מדובר בתלונה קנטרנית; שדולת הנשים תובעת להשעותו מהגשת התכנית

דודו טופז שוב בצרות. מאבטחת העובדת באולפני הרצליה התלוננה במשטרה כי הראשון בבידור נצמד אליה מחוץ לאולפן בו צולמה תוכניתו, נישק אותה בכוח על פיה והצמיד אותה אליו עד שהצליחה להרחיק אותו מעליה.

בימים האחרונים נחקרו במשטרה אנשים שהיו עדים לאירוע ולהתרחשויות שלאחריו וכן מנהלי חברת האבטחה בה מועסקת הצעירה. היום בצהריים זומן טופז לחקירה, בחשד לביצוע מעשים מגונים.

פרקליטו של טופז, עו"ד ציון אמיר, אמר ל"ידיעות אחרונות": "מרשי דוחה בשאט נפש את התלונה שהוגשה נגדו. אין שחר לדברים. מדובר בתלונה קנטרנית שנועדה לפגוע במעמדו הרם של מרשי. מרשי סומך על חקירת המשטרה, ואין לו ספק שהיא תחשוף את מניעיה הפסולים של המתלוננת. המשטרה וחברת האבטחה סירבו להתייחס לנושא.

טופז אמר היום לוואלה!: "בניגוד לדברים שנכתבים בעיתון ושמבוססים רק על תלונה של בחורה שאלוהים יודע מה דחף אותה לשקר כך, אני את תגובתי המלאה אתן לאחר העדות במשטרה שאתן מחר".

אתה, מכל מקום, מכחיש את ההאשמה? "נו, באמת".

שדולת הנשים בישראל תובעת להשעות את טופז מהגשת תכנית הטלוויזיה שלו, עד שתסתיים החקירה המתנהלת נגדו. בהודעה שפרסמה השדולה, נאמר כי "חרף המאבקים שניהלנו בשנה האחרונה למניעת הטרדה מינית ואלימות כלפי נשים, אנו נתקלות במגיש של תכנית שזהו דפוס התנהגותו - לגעת, להביך ולהטריד נשים".

בדצמבר 2002 אירח טופז בתוכניתו את כוכבת הטלנובלות הארגנטינאית, נטליה אוריירו, במהלכה חיבק טופז את אוריירו ללא הפסקה, נישק וליטף אותה, ולבסוף גם נשך את זרועה. צופים רבים הגיבו בזעם. בין היתר זכתה התנהגותו של טופז לכינויים "בהמית", "מזעזעת" ו"מחליאה".

טופז אמר אז: "אני מתבייש – לא על מה שעשיתי, אלא על כך שיש בארץ אנשים חסרי הומור וחסרי פתיחות. אני ונטליה אוריירו מכירים, ויש בינינו יחסי ידידות. לפני הצילומים היא אמרה לי 'נמאס לי מכל השאלות הצפויות, למה באת ואיך בישראל', בוא נשתגע. אני ונטליה תיכננו להשתולל ולהרגיש חופשי, זאת היתה ספונטניות מתוכננת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully