וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברתי חרדות ובכי, והוא לא התנצל": ספיר 'רונדלים' מיכאלי תוקפת את סטטיק

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 9:12

כוכבת הטיקטוק, שהתפרסמה בזכות ביצוע שלה ל"רונדלים" של סטטיק, הייתה אמורה להופיע לצד המוזיקאי בהופעתו בהיכל מנורה אלא שברגע האחרון התבקשה לעלות לבד על הבמה ולרקוד עם הגב לבמה - דבר שהוביל ללעג כלפיה: "נמאס לי, עברו שבועיים והוא לא התנצל"

סטטיק בריאיון לפודקאסט "ועדת תרבות"/צילום: ראובן קסטרו, במאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, תאורה: יוסי אדיג'ס, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עריכה: ירדנה עבודי פוקס

כוכבת הטיקטוק ספיר מיכאלי, שהתפרסמה ברשת בזכות ביצוע שלה ל"רונדלים" של סטטיק, הייתה אמורה להופיע לצד המוזיקאי בהופעתו האחרונה בהיכל מנורה שבתל אביב שהתקיימה בסוף חודש יוני, אלא שברגע האחרון התבקשה לטענתה לעלות לבד על הבמה ולרקוד עם הגב לבמה - דבר שהוביל ללעג כלפיה ברשתות החברתיות.

בסרטון זועם שפרסמה בעמוד הטיקטוק שלה, היא תקפה את הזמר: "אני פותחת, נמאס לי. שבועיים עברו, הבן אדם לא דיבר איתי בכלל, לא התנצל, לא דיבר איתי, תגובה. אני ביטלתי הופעה עם עדן בן זקן בשבילך, אמרתם לי לא לעלות עם עדן כי 'זכות הראשונים היא אצל סטטיק'. עדן רצתה אותי על הבמה, הייתי אמורה להופיע על הבמה במנורה איתה ב-20.6. לא הלכתי כי אתם אמרתם לי להופיע עם סטטיק קודם. בשביל מה? להראות אותי עם הגב? נעלבתי, אפילו לא לדבר איתי? חצי תגובה לא הייתה. חרדות עברתי, בכי של החיים. אני בן אדם בדיוק כמוך, נשמה, ויש לי את הרשת וכולם מבינים מה אני עוברת. נמאס לי כבר לשתוק".

בתוך כך, השבוע נודע כי סטטיק ימשיך לשפוט ב"הזמר במסכה", אבל בלי בן אל תבורי. לפני כמעט שנה הודיעו סטטיק ובן אל - הצמד המוזיקלי המצליח בישראל - על פירוק. מאז כל אחד מהם הלך לדרכו, סטטיק כבר הספיק להוציא אלבום מצליח מאוד בשם "לירז", אך בכל זאת נותרה שאלה מה יעלה בגורל השתתפותם העתידית כשופטים בתכנית "הזמר במסכה". כעת כאמור מסתבר שבהפקת התוכנית הוחלט להשאיר את סטטיק כשופט לבדו בתוכנית ואילו בן אל יעזוב אותה. בקשת אישרו לוואלה! תרבות את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully