וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"'פגוש את העיתונות' בדיליי של יממה. הם לא רלוונטים, זה פשוט מגוחך"

עודכן לאחרונה: 22.7.2023 / 21:39

ביקורת ברשתות החברתיות סביב החלטת ערוץ 12 לא לשדר בשידור ישיר את תוכנית האקטואליה: "בקצב האירועים דהיום, אין זכות קיום טלויזיונית למשדר מוקלט שכזה שמתיימר לייצג אקטואליה כלשהי". חדשות 12: "מי שצפה קיבל עדכונים בשידור ישיר"

צעדת מחאה נגד המהפכה המשפטית מגיעה לגשר חמד, 22 ביולי, 2023/צילום: רעיה ברקן

ביקורת ברשתות החברתיות סביב החלטת ערוץ 12 לא לשדר בשידור ישיר את תוכנית האקטואליה והחדשות "פגוש את העיתונות" בזמן שקורים בחוץ אירועים חדשותיים משמעותיים ולמגישים - עמית סגל ובן כספית - אין שום יכולת להתייחס אליהם משום שהתוכנית צולמה בכלל אתמול. למותר לציין שערוץ 13 ששידר את "המטה המרכזי" וערוץ 11 ששידר את "הכול פוליטי" דיווחו בשידור ישיר ממוקדי המחאה השונים ברחבי הארץ.

מאז שהתוכנית עלתה במתכונת הנוכחית, כלומר בהגשה משותפת של סגל וכספית, היא מצולמת באופן מסורתי ביום שישי משום שסגל שומר שבת. אירועי החדשות הדרמטיים שקרו היום - דהיינו, צעידה של רבבות לכיוון ירושלים - זכו להתייחסות מצד מגישי התוכנית. לקראת סוף התוכנית שודרו דיווחים חיים של הכתבים בשטח. בחלק מהתוכנית אף היה מסך מפוצל כאשר בצד ימין שודר ריאיון שצולם אתמול ואילו בצד השמאלי של המסך שודרו התמונות החדשות מירושלים.

"ערוץ 12 משדר *עכשיו* את פגוש את העיתונות שהוקלט **אתמול**. אי אפשר להמציא את זה", צייץ גולש בטוויטר, והוסיף: "45 דקות בתוך המשדר והנושא של צעדת המחאה, מכתב הטייסים האחרון והמכתב של ראשי השב"כ והמוסד בכלל לא הוזכר, כי לא היה להם מושג שזה קורה. אבל שי גולדשטיין נמצא בפאנל ותוקף את היועמ"שית אז הכל בסדר. כמה הם לא רלבנטיים? המשדר מתנהל בקטן בתחתית המסך והמציאות, שבכלל לא מוזכרת במשדר, על רוב התמונה".

גולש אחר הוסיף: "פגוש את העיתונות בדיליי של יממה. זה כמו לעטוף דגים עם עיתון. בקצב האירועים דהיום, אין זכות קיום טלויזיונית למשדר מוקלט שכזה שמתיימר לייצג אקטואליה כלשהי. לא רלוונטיים בשיט".

"מצד אחד המוני ישראלים.ות בדרך לירושלים. מצד שני פגוש את העיתונות מוקלטת מאתמול", כתב גולש נוסף. אחר הוסיף: "מצטער אבל פגוש את העיתונות הופכת להיות מגוחכת. בלהט האירועים ובמהירות שהם משתנים - לשדר תכנית אקטואליה שמוקלטת אתמול והיא מפספסת את כל האירועים של ה-24 שעות אחרונות. די מגוחך ולא פעם ראשונה". גולש נוסף כתב: "פגוש את העיתונות מוקלטת ביום שישי אך משודרת לקראת מוצ"ש. מה התוצאה? איטריות קרות". אחר סיכם: "יותר מטומטם מהמסך המפוצל של 2002".

מחדשות 12 נמסר: "מי שצפה בתוכנית, קיבל שורה של עדכונים בשידור חי מהצעדה בירושלים והתמונות של עשרות האלפים הוצגו לאורך כל המשדר שעסק בדיוק בנושאים שעל הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully