וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מזועזעים מביזוי 'שרוליק' של אבא": ילדי המאייר "דוש" נגד כרזת מפגיני הימין

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 21:20

ילדיו של המאייר המיתולוגי קריאל גרדוש ("דוש"), אשר יצר את הדמות המצוירת המיתולוגית "שרוליק", דורשים ממארגני הפגנת הימין להסיר את המודעה שבה מופיעה דמותו של שרוליק: "לא זו בלבד שלא קיבלתם את אישרנו לשימוש בדמות, אף השתמשתם בה באופן מעוות שמבזה אותה"

כניסת הצועדים לירושלים/עודד בן צור, מישל בראונשטיין,

ילדיו של המאייר המיתולוגי קריאל גרדוש ("דוש"), אשר יצר את הדמות המצוירת המיתולוגית "שרוליק", פנו לעורך דין על מנת להכין תביעה נגד הארגונים החתומים על הפגנת הימין הערב בתל אביב בדרישה שיסירו את המודעה שבה מופיעה דמותו של שרוליק, "המוגנת בזכויות", לדבריהם. "אנחנו מזועזעים, עצובים וכועסים", אמר מיקי, בנו של "דוש", לעיתונאי בן כספית.

"אנו בעלי זכויות היוצרים של אבינו קריאל גרדוש (דוש) דורשים שתסירו לאלתר את המודעה שפרסמתם, ובה מופיעה דמותו של שרוליק - יצירתו של דוש, המוגנת בזכויות. לא זו בלבד שלא קיבלתם את אישורנו, בעלי זכויות היוצרים, לשימוש בדמות, אף השתמשתם בה באופן מעוות אשר מבזה את הדמות ומורשתו של דוש אשר דגל באחווה כלל ישראלית, סובלנות ועקרונות ליברלים. אנו דורשים כאמור להפסיק את השימוש הנוכחי ולהימנע בעתיד מכל שימוש בדמות ללא אישורנו".

בתו של דוש, דניאלה סנטו-גרדוש, אמרה לבן כספית: "את הכרזה הזו אפשר גם לפרש כהיתר או קריאה לפגוע במפגינים. היא כל כך ברוטלית, כל כך הפוכה מהמורשת של אבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully