וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי בגיהנום וחזרתי": ג'יימי פוקס מדבר לראשונה מאז שאושפז

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 15:32

השחקן המצליח ("ג'אנגו ללא מעצורים") דיבר לראשונה מאז שנודע כי אושפז בשל בעיה בריאותית מוקדם יותר השנה: "לא רציתי שתראו אותי במצב הזה, עם צינורות ומנסה להבין אם אני בכלל אעבור את זה". צפו

השחקן ג'יימי פוקס ("ג'אנגו ללא מעצורים") דיבר אמש (שבת) לראשונה מאז שנודע מוקדם יותר השנה כי אושפז בעקבות בעיה בריאותית שאיתה הוא מתמודד. בסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו אמר: "אני אפילו לא יכול לספר כמה רחוק הבעיה הבריאותית לקחה אותי. עברתי משהו שחשבתי שלעולם לא אעבור".

בחודש אפריל האחרון פרסמה קורין פוקס, בתו של השחקן, פוסט בעמוד האינסטגרם שלה עם הודעה ממשפחתו של הכוכב, בה הם מעדכנים כי השחקן חווה סיבוך רפואי ונמצא בהתאוששות. "משפחת פוקס רוצה לשתף כי אבא שלי חווה סיבוך רפואי אתמול".

פוקס בהצהרתו הראשונית הוסיף: "אני יודע שהרבה אנשים חיכו ורצו לשמוע עדכונים, אבל אם להיות כן - פשוט לא רציתי שתראו אותי במצב הזה, עם צינורות ומנסה להבין אם בכלל אעבור את זה". בהמשך גם הודה לאחותו דיידרה דיקסון ולבתו קורין, שלדבריו הצילו את חייו. למרות שפוקס לא פירט בנוגע למצבו הרפואי, הוא דחה את ההשערות שהוא משותק או עיוור.

"הייתי בגיהנום וחזרתי. אני בדרך שלי להחלמה - היו כמה בורות בדרך, אני חוזר ואני יכול לעבוד. אני אוהב את כולם ומודה על כל האהבה שקיבלתי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully