וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

150 שנה להולדת ביאליק, מחווה לקלפטר: מה צפוי בפסטיבל "לא בשמיים"?

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 16:36

מחווה ליצחק קלפטר וליהונתן גפן, מופע של אלון עדר ומחווה לביאליק הם רק חלק מהאירועים שצפויים במהדורה ה-25 של הפסטיבל שיתקיים בין התאריכים ה-1-3 באוגוסט. כל הפרטים

הרכב קלפטר, 23 ביולי 2023. עומר קידר,
מופע מחווה ליצחק קלפטר בהשתתפות חמי רודנר/עומר קידר

המהדורה ה-25 של פסטיבל "לא בשמיים" תצא לדרך בתאריכים 1-3 באוגוסט ברחבי המכללה האקדמית תל-חי ואתרים שונים ברחבי הגליל. לפסטיבל ביוזמה של המועצה האזורית גליל עליון יתכנסו כ-90 מרצים, אנשי רוח ודוברים במסגרת סיורי תוכן, הרצאות ודיונים על סוגיות מרכזיות בחברה הישראלית. כמו כן, יעלו ויופיעו שורה של אמנים ואמניות על בימות הפסטיבל.

בין המופעים ואירועי התרבות: הפקת התיאטרון העברי 'כנר על הגג' בכיכובו של נתן דטנר, מחווה ליצחק קלפטר בהשתתפות חמי רודנר, אלון עדר, פיטר רוט במחווה ליהונתן גפן ובהשתתפות עידן טולדנו, גלי שדה, גלי נחמיאס, ואחרים.

מתוך "כנר על הגג", 23 ביולי 2023. יוסי צבקר,
מתוך "כנר על הגג"/יוסי צבקר

עוד יתקיימו המפגשים: רב שיח על הארץ והמסורת היהודית ביצירתו של א.ב.יהושע בהנחיית ד"ר עידו הררי, מפגשים של ציפי גון גרוס עם פרופ' אביגדור שנאן על עיסוקו המקראי של מאיר שלו, ולכבוד 150 שנה להולדתו של חיים נחמן ביאליק תקח ד"ר רוחמה אלבג את הקהל למסע בתחנות חייו של המשורר הלאומי.

כמו כן, השנה יעסוק הפסטיבל בפירוק הפלמ"ח, 75 שנה למדינת ישראל ולפרוק הפלמ"ח, 50 שנה למלחמת יום כיפור, בין שני עולמות - הרב סולוביצקי וישעיהו לייבוביץ, ט"ו באב, חג האהבה ועוד.
לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully