וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב ברדוגו לספי עובדיה: "איך אתה לא מתבייש בשמך?", עובדיה: "מתבייש שעבדנו יחד"

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 19:33

אחרי שפרשן "גלי ישראל", יעקב ברדוגו, ראה בכנסת את ספי עובדיה ועקץ אותו "איך אתה לא מתבייש בשם שלך?", ענה עובדיה בציוץ: "ה'פרשן' שמנבל את פיו נגד חיילי צה"ל, שואל איך אני (!) לא מתבייש בשם שלי. אני מתבייש רק שאתה ואני שידרנו באותה תחנה"

הפרשן יעקב ברדוגו, המזוהה עם מחנה נתניהו, עקץ את הכתב הפוליטי של חדשות 13 ספי עובדיה בעת ששידר מהכנסת לתוכנית "אזור בחירה". ברדוגו צעק לעברו "ספי עובדיה! עובדיה יוסף! איך אתה לא מתבייש בשם שלך?". ספי עובדיה לא הגיב לברדוגו, הכותב ב"ישראל היום" ומשדר ברדיו "גלי ישראל", ורק לאחר מכן צייץ: "צופה נאמן ב'אזור בחירה': ה'פרשן' שמנבל את פיו נגד חיילי צה"ל, יעקב ברדוגו, שואל איך אני (!) לא מתבייש בשם שלי. ברדוגו, אף פעם לא התביישתי בשם שלי, באמונה שלי או במוצא שלי, אלא רק בכך שאתה ואני שידרנו באותה תחנה. אכן מצעד הטרלול על מלא".

בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ברנז'ה כי מלא מקום מפקד גלי צה"ל דני זקן מתכוון להוריד מהאוויר בעוד חודשיים וחצי את תוכניתם של העיתונאים ספי עובדיה ויניר קוזין. המהלך מתרחש ברקע ביקורת שמתח עובדיה על פטרונו של זקן, יעקב ברדוגו, בתחילת השבוע בתוכניתם. זקן, לדברי גורמים בסביבתו, זעם בעיקר על עובדיה ששידר את הביקורת על ברדוגו.

בדברי הפתיחה של התוכנית בשבוע שעבר מתח עובדיה ביקורת על השימוש הכפול שעשה ברדוגו במונח "סוכני כאוס": לאחרונה הרבה להאשים את מתנגדי הממשלה שהם מנסים לכאורה לזרוע כאוס במדינה, בעוד שהוא עצמו קרא בעבר לחולל כאוס על מנת להפיל את ממשלת בנט לפיד.

ברדוגו, יועצו של ראש הממשלה שאף הדף הצעה שלו לכהן כשר התקשורת, שימש בשנים האחרונות כשותפו להגשה של זקן בתחנת הרדיו הביביסטית "גלי ישראל", וברדוגו נחשב ל"שושבין" מינויו - חרף העובדה שוועדת איתור מקצועית בחרה באור צלקובניק לתפקיד. לאחרונה אף פורסמו בעיתון "הארץ" ציטוטים מפיו של זקן שאישר כי ברדוגו פעל עבורו בלשכת רה"מ כדי לקבל המינוי למפקד זמני וכי מינויו למפקד קבוע כבר סגור עם לשכת שר הביטחון גלנט. זקן לא הכחיש את האמירות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully