וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במשפט: קווין ספייסי זוכה מכל האישומים בעבירות מין

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 17:12

השחקן בן ה-63 הכחיש את המיוחס לו בתשעה אישומים, ובהם תקיפה מינית, שביצע לכאורה בין 2001 ל-2013 בארבעה גברים. ספייסי, שבמהלך המשפט המתוקשר תואר בין השאר כ"טורף מיני מרושע", פרץ בדמעות עם קבלת ההחלטה

קווין ספייסי מגיע למשפטו על תקיפה מינית בבית המשפט בסאות'ווארק, לונדון. Dan Kitwood/Getty Images, GettyImages
קווין ספייסי מגיע למשפטו על תקיפה מינית בבית המשפט בסאות'ווארק, לונדון/GettyImages, Dan Kitwood/Getty Images

קווין ספייסי זוכה מכל האישומים בתקיפה מינית במשפטו בבריטניה. השחקן בן ה-63 הכחיש את המיוחס לו בתשעה אישומים, ובהם תקיפה מינית, שביצע לכאורה בין 2001 ל-2013 בארבעה גברים. ספייסי פרץ בבכי בבית המשפט עם קבלת ההחלטה.

במהלך המשפט המתוקשר שנערך בלונדון, תואר ספייסי בין השאר כ"טורף מיני מרושע", "חלקלק" ו"נורא, בזוי, מגעיל". בין העדויות שהושמעו בפני חבר המושבעים טענות שספייסי תקף באגרסיביות שלושה גברים, ומתלונן רביעי האשים את השחקן כי סימם אותו ותקף אותו בעת שישן בדירתו.

במהלך החקירה שערך להם עורך דינו של ספייסי, כל המתלוננים הכחישו את הטענה שהם מבקשים רווח כספי או שהם מנסים לקדם את הקריירה שלהם. ספייסי טען כי ההאשמות נגדו הן "טירוף" ו"סכין בגב", ואמר לחבר מושבעים "לא השתמשתי בכוח כשרציתי שמישהו ייכנס למיטה איתי". השחקן ההוליוודי זוכה האוסקר הכחיש את האשמות בשבע עבירות של תקיפה מינית, בהן מקרה של מעשה סדום. מטעם ההגנה העידו במשפט בין השאר אלטון ג'ון, בן זוגו דיוויד פרניש וכריס למון, בנו של ג'ק למון.

ספייסי, מכוכבי הקולנוע והטלוויזיה הגדולים והמצליחים בדור האחרון ("החשוד המיידי", "בית הקלפים", "שבעה חטאים", "אמריקן ביוטי" ועוד), נודה מהוליווד אחרי שהשחקן אנתוני ראפ האשים אותו בשנת 2017 בהטרדה מינית - מה שעורר גל של טענות נגדו. הוא עמד בפני כמה הליכים משפטיים שונים בנושא, ובכולם ניצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully